Caes Noel Pf Ex to produkt, który oferuje szeroki zakres cech, które czynią go idealnym rozwiązaniem dla wielu firm. Przede wszystkim posiada wszechstronne i sprawdzone funkcje, które zapewniają skuteczne zarządzanie wszystkimi aspektami działalności firmy. Caes Noel Pf Ex został zaprojektowany z myślą o wsparciu firm w usprawnieniu pracy i poprawie wydajności. Ten produkt zapewnia również bezpieczeństwo danych i zabezpieczenia przed cyberatakami, a także zawiera funkcje do tworzenia i udostępniania raportów. Jego intuicyjny interfejs pozwala użytkownikom na szybkie i skuteczne wykorzystanie wszystkich jego możliwości. Caes Noel Pf Ex jest łatwy w użyciu, a jego jasny i przejrzysty interfejs sprawia, że jest bardzo przyjazny dla użytkownika.
Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Caes Noel Pf Ex
Kiedy myślała, że straciła wszystko – znalazła to, co najważniejsze.
Gdy do Noel, redaktorki nowojorskiego wydawnictwa, dociera wiadomość od umierającego ojca, jej uporządkowany świat rozsypuje się niczym domek z kart. A przecież wcale nie łączyła ich bliska relacja. Wraca jednak do rodzinnego miasta, a przewrotny los sprawia, że to, co początkowo miało być krótkim wyjazdem, przeradza się w zupełnie nowe życie…
Przytłoczona zmianami Noel zaczyna dostawać tajemnicze listy, które poruszają czułe struny jej serca. Wydaje się, że ich nadawca zna dziewczynę od lat i próbuje pomóc w uporaniu się z demonami przeszłości. W tym samym czasie w jej życiu ponownie pojawia się Dylan - ukochany z dawnych lat. Czy to on jest autorem listów? I czy miłość można odnaleźć nawet wtedy, gdy myślimy, że na nią nie zasługujemy?
Listy Noel to poruszająca opowieść o drodze do przebaczenia i o tym, jak prawda może nas wyzwolić. Nowa świąteczna powieść Richarda Paula Evansa - bestsellerowego autora, którego pokochały miliony czytelniczek i czytelników w Polsce i na świecie.
Słowo Noel pochodzi z łaciny i oznacza narodzić się
. Seria z Noel to wyjątkowe historie o tym, że w każdym życiu mogą narodzić się miłość i dobro. Wystarczy tylko mocno w to wierzyć.
Dostępna liczba sztuk | |
---|---|
Dostępność całkowita | 979 szt. |
Dostępność w naszym magazynie | 22 szt. (realizacja już jutro) |
Dostępność w punktach Bonito |
---|
Darmowa dostawa już od 299, 00 zł
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt odbioru, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem PIN.
- Wydanie przesyłki następuje po podaniu numeru zamówienia oraz kodu, który jest w wiadomości SMS.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki w punkcie masz 7 dni.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
- Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
- Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki
- Listonosz doręcza przesyłkę.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz SMS-a oraz e-mail od firmy Orlen z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem.
- Pracownik punktu wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego specjalnego kodu.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu masz 3 dni.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Kurier doręcza przesyłkę.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 3, 00 zł
или познакомьтесь с веб-сайтом на английском языке, чтобы проверить наше полное предложение
Pojęcie ceny w ekonomii definiuje się jako ilość jakiegoś dobra, zazwyczaj pieniądza, za które sprzedający wyrazi zgodę na przekazanie praw do innego dobra. W marketingu idea ceny jeszcze bardziej się komplikuje, nie oznacza ona bowiem jedynie ilości pieniędzy, jaką trzeba zapłacić za dany produkt – stanowi również o cechach danego produktu. W ujęciu marketingowym cena produktu:
-
definiuje cechy i wartości produktu,
-
określa potencjalnych nabywców,
-
kreuje produkt jako masowy lub ekskluzywny.
Cena produktu wyróżnia się:
-
Wysokim stopniem elastyczności: aby zmienić cenę produktu, przedsiębiorca nie musi ponieść dodatkowych nakładów, ponadto zmiany te mogą nastąpić natychmiast, bez potrzeby opóźnienia w czasie.
-
Szybkim wywoływaniem reakcji nabywców: reakcje nabywców na zmianę ceny produktu następują szybko. Natomiast zmiany innych elementów marketingu zazwyczaj potrzebują czasu, zanim wpłyną na decyzje konsumentów.
-
Dużym stopniem homogeniczności: cenie, w przeciwieństwie do pozostałych instrumentów marketingowych, można przypisać tak naprawdę jedną cechę – jej wartość na wyższym lub niższym poziomie. W efekcie konkurencja przedsiębiorstwa może szybko reagować na jej zmiany.
Cena produktu – strategie i modyfikacje
Wybór odpowiedniej strategii cenowej zależy od rodzajów ograniczeń, które napotykają przedsiębiorcy, a także od ich nasilenia. Do ograniczeń możemy zaliczyć np. te wytwarzane przez samych potencjalnych nabywców lub konkurencyjne przedsiębiorstwa. Odpowiednio dobrana strategia powinna dążyć do tego, aby stłumić wspomniane ograniczenia.
Strategie ceny można podzielić ze względu na różne kryteria. W poniższej tabeli przedstawiono podział strategii cen w marketingu:
Kryteria
Rodzaje strategii cen
Relacja
Cel działania przedsiębiorstwa oraz reguły kształtowania i zmian cen
-
Penetracyjna
-
Selektywna
Przedsiębiorstwo – nabywca
Sposób ustalania ceny przez przedsiębiorstwo w kontekście cen oferowanych przez konkurencję oraz ich zmian
-
Adaptacyjna (imitacyjna)
-
Innowacyjna
Przedsiębiorstwo – konkurencja
Sprzężenie ceny z pozostałymi elementami marketingu
-
Cenowo-jakościowa
-
Cenowo-promocyjna
Cena – inne instrumenty marketingu
Czym dokładnie wyróżniają się poszczególne strategie marketingowe?
- Strategia penetracyjna
Pierwsza z wymienionych grup strategii odnosi się do relacji przedsiębiorstwa z nabywcami. Penetracyjna strategia cen polega na ich nadawaniu na niskim lub bardzo niskim poziomie. Przeciwieństwem dla tej strategii jest selektywna strategia cen, w której kształtują się one na wysokim poziomie.
- Strategia adaptacyjna lub innowacyjna
Druga grupa strategii cen opiera się na relacji przedsiębiorstwa z konkurencją. Na tej podstawie wyróżniamy dwie strategie: adaptacyjną, która polega na dostosowaniu cen oferowanych produktów do cen oferowanych przez konkurencję oraz innowacyjną, w której nie ma określonego kierunku. Może ona opierać się na działaniach dążących do unikania konkurencji, podejmowaniu inicjatywy w tworzeniu nowych procesów czy reagowaniu na zmiany na rynku w sposób odwrotny do strategii adaptacyjnej.
- Strategia cenowo-jakościowa
Ostatnia kategoria strategii jest nastawiona na relacje ceny do pozostałych instrumentów marketingowych. W strategii cenowo-jakościowej kieruje się zależnościami pomiędzy nimi a pozostałymi instrumentami marketingu przedsiębiorstwa, które można zmieniać i regulować ich poziom jakościowy. Ostatnia z wymienionych strategii: cenowo-promocyjna, polega na powiązaniu ceny z innymi instrumentami marketingu (w szczególności z promocją oraz reklamą).
Cena produktu – czynniki i decyzje, które ją kształtują
Cena produktu musi gwarantować producentom i sprzedawcom zwrot inwestycji w produkt oraz zysk. Ze strony producenta na decyzję w kwestii ustalania ceny produktu wpływają cele polityki cen, cele marketingowe, koszty oraz założenia marketingu-mix. Czynniki zewnętrze, wpływające na decyzję ustalania ceny to jej akceptacja przez nabywców, oczekiwania dystrybutorów, konkurencja, a także normy i regulacje prawne. Cena produktu powinna być ustalona na podstawie analizy wszystkich wymienionych aspektów. Ponadto jej ustalenie powinno być poparte znajomością wielu czynników wpływających na jej ostateczny kształt.
Do czynników wpływających na kształtowanie ceny zaliczamy:
-
produkt (jego cechy i funkcjonalność),
-
segment rynku,
-
reakcje nabywców na cenę,
-
konkurencję,
-
koszty produkcji i sprzedaży,
-
podaż i popyt,
-
koncepcję kosztów uzasadnionych (polega na określeniu cen w odniesieniu do planowanego udziału na rynku, a w następnej kolejności na nadaniu produktowi cech, które będą korespondowały z wybranym udziałem na rynku),
-
koniunkturę rynku, stopień ryzyka i wysokość zamierzonego zysku,
-
strategię marketingu-mix.
O czym jeszcze należy pamiętać, przy ustalaniu cen?
-
Niska cena produktu sprawia, że produkt jest dostępny dla szerszej grupy nabywców, ale może także sugerować, że produkt jest słabej jakości.
-
Wysoka cena produktu zawęża potencjalną grupę nabywcy, ale też jest niezbędna, jeśli chcemy pozycjonować produkt jako luksusowy.
-
Cena produktu musi pozostawać w relacji z pozostałymi elegantami marketingu-mix (produktem, dystrybucją i promocją).
Cena produktu – główne metody jej ustalania
Przy ustalaniu ceny produktu niezbędna jest znajomość trzech elementów: kosztów, popytu oraz konkurencji. Wśród głównych metod tego procesu możemy wyróżnić następujące:
-
metoda narzutu na cenę zakupu – polega na doliczeniu ustalonego przez przedsiębiorstwo standardowego zysku do ceny zakupu/wytworzenia danego produktu;
-
metoda zysku docelowego – analogiczna do powyższego punktu, z tym że do kosztu dolicza się oczekiwaną stopę zysku z zainwestowanego kapitału;
-
metoda wartości postrzeganej przez klienta – cenę produktu ustala się poprzez dokładne badania rynku, które mają za zadanie określić oczekiwanie klientów;
-
metoda według wartości – polega na oferowaniu niskich, atrakcyjnych cen za produkty o wysokiej jakości, co ma skłonić klienta do dokonania decyzji zakupowej;
-
metoda naśladownictwa – punktem odniesienia do wyznaczenia ceny jest cena oferowane przez konkurencję;
-
metoda przetargu utajonego – polega na określeniu ceny pokrywającej koszty oraz oczekiwany zysk przedsiębiorstwa, dodatkowo określa się tutaj prawdopodobieństwo dokonania sprzedaży na takim poziomie. Na tej podstawie określa się wskaźnik, którego maksymalna wartość ma określić cenę produktu.
-