Instrukcja montażu i naprawy Asus Cp Series

Instrukcja montażu i naprawy Asus CP Series to szczegółowe instrukcje, które pozwalają użytkownikom na dokładne i bezproblemowe zamontowanie i naprawę laptopów serii Asus CP. Instrukcje te zawierają wszystkie niezbędne informacje, takie jak wytyczne dotyczące wymiany części, instrukcje krok po kroku dotyczące demontażu i montażu, a także informacje dotyczące bezpieczeństwa, aby zapewnić użytkownikom wygodne i bezpieczne korzystanie z laptopów Asus CP. Instrukcje montażu i naprawy Asus CP Series są niezbędne dla każdego, kto chce skutecznie montować i naprawiać laptopy serii Asus CP.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja montażu i naprawy Asus Cp Series

MyASUS

Twój komputer jest teraz jeszcze lepszy

MyASUS zapewnia Ci wygodny dostęp do aplikacji ASUS* opracowanych w celu wspomagania serwisowania systemu, aktualizacji oprogramowania, optymalizacji wydajności Twojego komputera, a także kontaktowania się z serwisem posprzedażowym i działem obsługi klienta. Uzyskasz również dostęp do usługi ASUS Promotion, która umożliwia pobieranie ogromnej liczby popularnych aplikacji oraz zapewnia wyjątkowe oferty.

* Oprogramowanie może się różnić w zależności od modelu.

Link to MyASUS

Łatwe połączenie Twojego komputera z telefonem

Funkcja Link to MyASUS pozwala Ci łatwo połączyć swój komputer z telefonem komórkowym. Możesz teraz przesyłać swoje najnowsze zdjęcie lub klip wideo z telefonu na komputer lub prowadzić rozmowy telefoniczne z sygnałem przekierowanym na głośniki i mikrofon komputera. Jeśli natomiast pracujesz poza biurem, cieszysz się łatwym, zdalnym dostępem do plików roboczych przy użyciu swojego urządzenia mobilnego – w każdej chwili i w każdym miejscu! Link to MyASUS ułatwi Ci życie!

Transfer plików/ Udostępnianie adresów URL / Telefonowanie bez użycia rąk / Zdalny dostęp / Udostępnianie kamery

Personalizacja

Możesz spersonalizować i zoptymalizować swoje wrażenia z korzystania z komputera

Optymalnie wykorzystuj potencjał swojego ekranu dzięki technologiom ASUS Splendid i ASUS Tru2Life. Możesz zoptymalizować zużycie baterii laptopa, dostosować pracę wentylatorów chłodzących, skonfigurować funkcję redukcji szumów wspomaganą SI lub zarządzać połączeniami Wi-Fi. Spraw, aby Twój komputer stał się naprawdę osobisty!

ASUS Splendid / ASUS Tru2Life / technologia Battery Health Charging / profile wentylatorów / technologia ASUS Intelligent Performance / technologia redukcji szumów wspomagana SI / WiFi SmartConnect / TaskFirst / funkcja blokowania trybu klawiszy funkcyjnych

Diagnostyka systemu

Dokładne sprawdzenie statusu komputera jednym kliknięciem

W przypadku wystąpienia problemów z komponentami sprzętowymi to fabrycznie zainstalowane narzędzie pomaga automatycznie zidentyfikować potencjalne źródła problemu.

Diagnostyka jednym kliknięciem na stronie głównej / sprawdzenie napotkanych problemów

Obsługa klienta

Twój technik serwisowy – w każdym miejscu i każdym czasie

Skontaktuj się z obsługą klienta ASUS telefonicznie, przez e-mail lub czat online. Jeśli urządzenie zostanie zwrócone w celu naprawy, możesz również w czasie rzeczywistym śledzić status naprawy.

Natychmiastowa pomoc / śledzenie statusu naprawy

ASUS Promotion

Łatwy dostęp do doskonałego oprogramowania

ASUS Promotion to portal zapewniający dostęp do popularnych aplikacji, ekskluzywnych ofert specjalnych i najnowszych informacji o produktach – spersonalizowanych specjalnie dla Ciebie. Jest to bezpieczny sposób na pobieranie aplikacji, które rozszerzą możliwości Twojego komputera ASUS.

ASUS AppDeals / zakupy bez stresu

Funkcja Link to MyASUS to przydatne narzędzie należące do aplikacji MyASUS. * Pozwala Ci to łatwo połączyć komputer ASUS z urządzeniami mobilnymi, zwiększając Twoją produktywność i ułatwiając pracę wielozadaniową. Cały pakiet różnych funkcji umożliwia bezprzewodowe przesyłanie plików lub linków pomiędzy urządzeniami oraz zdalny dostęp do lokalnych plików na komputerze za pośrednictwem telefonu. Link to MyASUS ułatwi Ci życie!

* Aplikacja mobilna Link to MyASUS jest obsługiwana na urządzeniach mobilnych z systemami Android 9. 0 i iOS 13. 0 lub nowszymi.

Transfer plików

Wystarczy kliknąć lub przeciągnąć pliki, aby błyskawicznie udostępniać je pomiędzy dwoma komputerami ASUS lub pomiędzy komputerem a urządzeniami mobilnymi. Możesz teraz przesyłać swoje najnowsze zdjęcie lub klip wideo z telefonu na komputer – i to znacznie szybciej niż przez Bluetooth®!

Udostępnianie adresów URL

Wystarczy w tym celu stuknąć ikonę w swojej przeglądarce i kliknąć MyASUS. Link do strony internetowej, którą właśnie przeglądasz na komputerze, zostanie natychmiast wysłany do Twojego urządzenia mobilnego – gdzie zostanie automatycznie otwarty dla wygodnego użytkowania w podróży*.

* Do korzystania z funkcji udostępniania adresów URL konieczna jest przeglądarka Microsoft Edge

Telefonowanie bez użycia rąk

Masz możliwość przekierowywania wychodzących i przychodzących połączeń telefonicznych do głośników i mikrofonu Twojego komputera. Możesz również uzyskać dostęp do książki kontaktów z telefonu za pośrednictwem komputera, co pozwoli Ci wyszukiwać kontakty i bezpośrednio do nich dzwonić. Nie musisz do tego wyjmować swojego telefonu z torby czy kieszeni!

Udostępnianie kamery

Funkcja Shared Cam (Udostępnianie kamery) pozwala używać aparatu w telefonie jako kamery internetowej komputera do rozmów wideo w czasie rzeczywistym. Po prostu wybierz „Link do MyASUS – Shared Cam” jako źródło obrazu wideo w aplikacji do wideokonferencji na komputerze, po czym będziesz cieszyć się łatwym i bezproblemowym udostępnianiem kamery internetowej.

Zdalny dostęp

Jeśli natomiast pracujesz poza biurem, cieszysz się łatwym zdalnym dostępem do plików roboczych przy użyciu swojego urządzenia mobilnego – w dowolnym momencie, w dowolnym miejscu i bez wysiłku. Możesz użyć swojego urządzenia mobilnego do zdalnego uzyskania dostępu do plików zapisanych na komputerze ASUS i używać swojego komputera na zasadzie osobistej chmury – uzyskując dostęp w dowolnym miejscu i czasie!

* Funkcja Remote Desktop jest obsługiwana w systemie operacyjnym Windows 10 lub Windows 11 Pro z lokalnym kontem użytkownika.

Otwórz kartę Customization (Personalizacja) w MyASUS, aby spersonalizować sposób korzystania z komputera, w tym kolory, ustawienia ładowania baterii, swoje nawyki w kwestii korzystania z klawiatury, czy też zoptymalizować wydajność komputera – zmieniając aktualny tryb wentylatora i ustawienia sieciowe.

Tryb NormalTryb VividTryb Eye CareTryb Manual

ASUS Splendid

ASUS Splendid zapewnia, że wszystkie matryce ekranów ASUS wyświetlają identyczne, dokładnie odwzorowane kolory. Standardowo panele ASUS Splendid są skonfigurowane do tak dokładnego odwzorowywania kolorów, jak tylko jest to możliwe – w celu zapewnienia najlepszych wrażeń podczas oglądania. Wiemy jednak, że czasami konieczne może być dostosowanie sposobu wyświetlania barw. Z tego powodu dodaliśmy trzy dodatkowe tryby poza trybem Normal: Vivid, Eye Care i Manual.

ASUS Tru2Life Video

ASUS Tru2Life Video to ekskluzywna technologia udoskonalania obrazu wideo, która funkcjonuje na podobnej zasadzie do technologii stosowanych w wielu najnowocześniejszych telewizorach. Wykorzystuje inteligentne algorytmy oprogramowania do optymalizacji jasności i ostrości każdej klatki wideo, zwiększając kontrast nawet o 200%. W końcowym efekcie obraz wideo charakteryzuje się jeszcze intensywniejszymi i żywszymi kolorami, większą ostrością i niesamowitym kontrastem.

Technologia Battery Health Charging

Przeładowanie baterii laptopa może skutkować szybkim zużyciem i skróceniem jej żywotności. Może to również doprowadzić do napęcznienia baterii na skutek procesu utleniania. Tryb Battery Health Charging umożliwia ustawienie maksymalnego poziomu ładowania na 60%, 80% lub 100%, aby wydłużyć żywotność baterii i zmniejszyć ryzyko jej napęcznienia.

Profile wentylatora

Hałas emitowany przez wentylatory chłodzące procesora może być bardzo uciążliwy, szczególnie w miejscach z reguły bardzo cichych, takich jak sypialnia lub biblioteka. Funkcja Profile wentylatorów zapewnia maksymalną elastyczność i ustawienie maksymalnej prędkości pracy wentylatora podczas wykonywania zadań intensywnie obciążających system, jak również powrót do niższej prędkości wentylatora, kiedy musisz pracować w cichym otoczeniu. Możesz także łatwo przełączać między trybami, naciskając skrót klawiszowy: Fn + F.

ASUS Intelligent Performance Technology

Jeśli Twój komputer obsługuje technologię ASUS Intelligent Performance, możesz przełączać między różnymi trybami, aby w inteligentny sposób zwiększyć moc procesora z lepszą stabilnością, jednocześnie zapewniając cały dzień pracy na baterię oraz zredukowany hałas i niższą temperaturę pracy.

Technologia redukcji szumów ASUS wspomagana SI

Technologia redukcji szumów ASUS wspomagana SI obejmuje mikrofon z redukcją szumów wspomaganą sztuczną inteligencją oraz głośnik z redukcją szumów z SI. Mikrofon z redukcją szumów wspomaganą SI tłumi hałas z otoczenia – tryb połączenia konferencyjnego z jednym prezenterem koncentruje głos osoby siedzącej przed komputerem, a w trybie wielu prezenterów wyraźnie słychać kilka głosów z różnych kierunków i odległości.

Głośnik z redukcją szumów wspomaganą SI filtruje z głośnika laptopa wszystkie dźwięki poza ludzkim głosem, dzięki czemu wyraźnie słyszysz inne osoby.

WiFi SmartConnect

Podczas przechodzenia z laptopem między pokojami mieszkania sygnał Wi-Fi może stać się niestabilny. Dzięki funkcji WiFi SmartConnect Twój laptop automatycznie łączy się z routerem z aktualnie najlepszym sygnałem w Twoim otoczeniu. Zapamiętuje również mobilne punkty dostępu, z którymi się łączysz, aktywując priorytetowe łączenie się z nimi, gdy zostaną wykryte.

TaskFirst

Jeśli dysponujesz połączeniem internetowym o ograniczonej szybkości transmisji i musisz nadać priorytetu określonemu zadaniu, jak np. rozgrywce lub pobieraniu plików, narzędzie TaskFirst umożliwi Ci wybranie konkretnego zadania i nadanie mu priorytetu w dostępie do przepustowości.

Przycisk blokady klawiszy funkcyjnych

Klawisze skrótu umożliwiają łatwe dostosowanie funkcjonalności klawiatury. Możesz aktywować wykonany w nowym stylu klawisz blokady klawiszy funkcyjnych, aby uzyskać bezpośredni dostęp do funkcji specjalnych, czy też używać konwencjonalnej metody – naciskania klawisza Fn wraz z poszczególnymi klawiszami funkcyjnymi klawiatury.

Narzędzie do diagnostyki systemu pomaga zidentyfikować wszelkie napotkane problemy, wskazuje źródła problemów i zapewnia natychmiastowe zalecenia odnośnie do ich rozwiązania. Pomaga to również naszym pracownikom obsługi klienta szybko i dokładnie identyfikować problemy, jeśli urządzenie wymaga naprawy.

Diagnostyka jednym kliknięciem

Diagnostyka jednym kliknięciem na stronie głównej MyASUS zapewnia szybki dostęp do pełnej kontroli stanu komputera. Dzięki temu możesz się upewnić, że komponenty sprzętowe Twojego komputera – w tym pamięć operacyjna, karty Wi-Fi i Bluetooth®, dysk twardy i bateria – są w dobrym stanie. Możesz również bezpośrednio wygenerować przez Internet żądanie naprawy, jeśli zostanie wykryty jakiś problem. Ten proces pomoże Ci w podjęciu wczesnych działań w przypadku wykrycia problemu.

Kontrola wykrytego problemu

Wstępnie zainstalowane narzędzie Diagnostyka systemowa pomoże Ci zidentyfikować potencjalne problemy ze sprzętem, na jakie możesz napotkać, takie jak np. błędy typu „niebieski ekran”, wolna praca sytemu lub niska jakość łączności bezprzewodowej. Narzędzie dostarcza również raport diagnostyczny z zalecanymi czynnościami zaradczymi, pomagając zminimalizować przestoje systemu spowodowane problemami, które możesz usunąć samodzielnie.

Firma ASUS udostępnia kilka kanałów obsługi posprzedażowej dla Twoich urządzeń, w tym obsługę klienta w aplikacji MyASUS zainstalowanej na Twoim komputerze lub aplikacji mobilnej MyASUS Service Center na telefonie komórkowym. Dzięki temu możesz łatwo zarejestrować swoje produkty, skontaktować się z pracownikami naszego działu obsługi klienta i uzyskać natychmiastową pomoc.

Natychmiastowe wsparcie

Jeśli użytkownik potrzebuje obsługi posprzedażowej, może skontaktować się z nami w celu uzyskania osobistego wsparcia za pośrednictwem internetowego czatu ASUS. Daje on możliwość wysyłania wiadomości głosowych oraz zrzutów z ekranu, które pomogą nam lepiej zrozumieć konkretną sytuację użytkownika i zapewnić mu natychmiastową pomoc. Można również skontaktować się z nami przez e-mail lub telefonicznie.

Śledzenie statusu naprawy

Korzystając z usługi internetowej, użytkownik łatwo znajdzie swoje najbliższe centrum serwisowe i zarezerwuje wykonanie naprawy. Jeśli urządzenie użytkownika musi zostać naprawione w centrum serwisowym, może on śledzić status naprawy w czasie rzeczywistym, podając swój numer RMA lub numer seryjny produktu.

Kup ASUS Premium Care jednym kliknięciem!

Możesz przedłużyć okres gwarancji, rozszerzyć zakres gwarancji, a także dodać dodatkową ochronę do swoich produktów ASUS w formie bezproblemowej naprawy lub wymiany produktu.

Dowiedz się więcej na temat ASUS Premium Care

Kiedy dołączysz już do rodziny członków ASUS, będziesz otrzymywać najnowsze informacje na temat produktu oraz cieszyć się ekskluzywnymi ofertami ASUS na aplikacje za pośrednictwem AppDeals. Należąc do wybranego grona użytkowników, skorzystasz na obniżonych cenach wielu najbardziej popularnych aplikacji. Nie zapomnij często zaglądać! Stale dodajemy nowe ekskluzywne oferty, możesz więc zaoszczędzić pieniądze przy zakupie swoich ulubionych aplikacji.

Wybierz tylko te aplikacje, których potrzebujesz

My rozumiemy, że nabycie komputera z fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniem, którego nigdy nie będziesz potrzebował(a), jest bardzo stresujące. Dlatego oferujemy sprzęt z mniejszą ilością wstępnie zainstalowanych programów, zapewniając Ci więcej miejsca na spersonalizowanie swojego zestawu oprogramowania. AppDeals to wygodny i bezpieczny sklep typu „wszystko w jednym”, w którym znajdziesz wszystkie aplikacje, jakich potrzebujesz.

Starannie dobrane specjalnie dla Ciebie

Starannie wyselekcjonowaliśmy szeroką gamę klasycznych programów desktopowych i aplikacji webowych, które są oferowane w AppDeals. Prezentujemy tam wyłącznie najlepsze, najbardziej popularne i najprzydatniejsze aplikacje, które uwielbiają nasi klienci. Niezależnie od tego, czy wolisz relaksujące gry, czy też aplikacje do produktywności, AppDeals zapewni Ci to.

Łatwo znajdziesz to, czego potrzebujesz

Intuicyjny interfejs AppDeals pomoże Ci w mgnieniu oka znaleźć dokładnie to, czego szukasz. Możesz po prostu przeglądać według kategorii albo sprawdzić najbardziej popularne i najwyżej notowane aplikacje, aby wybrać program odpowiedni o swoich potrzeb. Wszystkie aplikacje są opatrzone zrozumiałymi opisami oraz zrzutami z ekranu, co pozwoli Ci zrozumieć ich funkcjonalność i zdecydować, czy ich potrzebujesz.

Bezstresowe zakupy

Wszystkie aplikacje dostępne w AppDeals są przed udostępnieniem do sprzedaży indywidualnie oceniane przez pracowników ASUS. Celem jest zapewnienie, że nie zawierają one złośliwego oprogramowania, spyware, trojanów ani wirusów. Oznacza to, że nigdy już nie będziesz musiał(a) się martwić o bezpieczeństwo przed pobraniem i zainstalowaniem aplikacji znalezionych w AppDeals, a podczas zakupów masz wrażenie korzystania z serwisu godnego zaufania.

  1. Opis umowy
    Niniejszy dokument reguluje zasady uzyskania naprawy serwisowej produktów marki ASUS (notebooki, palmtopy, nawigacje, telefony, monitory LCD, komputery DHS) świadczonych przez punkty serwisowe wskazane przez ASUS Polska Sp. z o. o.
  2. Zakres umowy
    Ta umowa wiąże niniejszym firmę ASUS Polska Sp. (zwaną dalej "ASUS") jako podmiot odpowiedzialny za kontakty pomiędzy punktami serwisowymi, a nabywcą produktu marki ASUS (zwanego dalej "Produktem") (zwanego dalej "Klientem") zgłaszającym wady Produktów i Klienta. Umowa
    Umowa ta opisuje prawa i zobowiązania Klienta oraz ASUS. Umowa ta jest zgodna ze Standardową Ograniczoną Umową Gwarancyjną na Produkty. Zapoznanie się i podpisanie przez Klienta niniejszego dokumentu oznacza, iż Klient akceptuje zasady realizacji gwarancji i zobowiązuje się do jej przestrzegania. Autoryzacja Klienta i Rejestracja Produktu
    • W celu rozpoczęcia realizacji uprawnień z tytułu gwarancji, Klient zobowiązany jest nawiązać kontakt z Centrum Wsparcia Technicznego pod numerem +48 22 571 8040. Po przekazaniu informacji dotyczących problemu, Klient otrzyma sugestie mające na celu usunięcie usterki lub dalsze informacje na temat procedury reklamacyjnej.
    • Przy dokonywaniu zgłoszenia Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych, ważnych i kompletnych danych personalnych (na terenie Polski), o wypełnienie których jest proszony w formularzu rejestracji produktu oraz w formularzu autoryzacji serwisowej. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian danych personalnych (np. : adresu, numeru telefonu, itd. ), Klient zobowiązany jest do ich zgłoszenia do ASUS bezzwłocznie nie później niż w terminie 3 dni od ich powstania w formie telefonicznej lub poprzez fax na numer +48 22 571 80 41. Przyjęcie zgłoszenia przez ASUS zostanie potwierdzone poprzez nadanie numeru RMA. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z numerem RMA zostanie Klientowi przekazane e-mailem lub faxem.
    • Po otrzymaniu numeru RMA Klient uprawniony jest do wysłania wadliwego Produktu do serwisu wskazanego przez ASUS z powołaniem się na numer nadany przez ASUS.
    Wysyłanie Towarów
  3. Produkt przeznaczony do wysłania do serwisu musi być zapakowany w oryginalne opakowanie firmy ASUS, w którym został zakupiony albo grube kartonowe pudełko z wypełnieniem zabezpieczającym przed wstrząsami i uszkodzeniami.
    ASUS ani punkt serwisowy nie odpowiada za uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego zapakowania Produktu.
  4. W przypadku napraw gwarancyjnych koszty wysyłki Produktu do punktu serwisowego ponosi ASUS. W przypadku zgłoszeń urządzeń nie objętych gwarancją wszelkie koszty związane ze zgłoszeniem, w tym także koszty diagnozy usterki, transportu i korespondencji ponosi Klient.
  5. W przypadku wysłania elementu (zasilacz, bateria, notebook), który okaże się sprawny, bądź uszkodzony przez inny element (zasilacz, bateria, itd. ), dosłanie pozostałych elementów odbywa się na koszt Klienta.
  6. Po dokonaniu naprawy naprawiony sprzęt wysyłany jest na adres podany podczas dokonywania zgłoszenia usterki. Serwis wysyła sprzęt tylko na terenie Polski.
  7. Po zakończeniu naprawy punkt serwisowy może zwrócić sprzęt do Klienta w nowym opakowaniu zastępczym (innym niż oryginalne) jeżeli opakowanie, w którym produkt został dostarczony do naprawy, nie nadaje się do bezpiecznego odesłania sprzętu. Punkt serwisowy zastrzega sobie prawo do naliczenia kosztów takiego opakowania zastępczego.
  8. Części wymienione odpłatnie zostają odesłane do Klienta razem z naprawionym urządzeniem. Wyjątkiem są elementy, takie jak baterie, które ze względów bezpieczeństwa oraz prawnych nie mogą być odesłane.
  9. Zgłaszający wysyłając sprzęt do serwisu wyraża zgodę na usunięcie/przecięcie ewentualnych naklejek oraz plomb nie przygotowanych przez ASUS, które blokują dostęp do sprzętu.
  10. Porzucona własność Po naprawieniu Produktu lub, jeśli Użytkownik nie zgodzi się na naprawę, ASUS zwróci Produkt poprzez uzgodnioną metodę RMA. Jeśli Użytkownik nie odbierze Produktu lub, jeśli nie można go dostarczyć na podany przez Użytkownika adres, ASUS wyśle Użytkownikowi notę na adres dostarczony przez Użytkownika, podczas zgłaszania naprawy. Jeśli Użytkownik nie odbierze Produktu w przeciągu kolejnych 90 dni od momentu wysłania informacji, ASUS zastrzega sobie prawo do odszkodowania od użytkownika, włącznie z kosztem przechowywania; utylizacji produktu, zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami; oraz wszelkimi prawami ustawowymi z tytułu niewykonania zapłaty.
  11. Odpowiedzialność i Zobowiązania
  12. Podczas naprawy, ASUS, punkt serwisowy ani Asustek nie jest odpowiedzialny za żadne zainstalowane oprogramowanie i/lub dane na dysku lub w danym urządzeniu, ani za żadne szkody z nim związane lub jego uszkodzenia. W sprawach oprogramowania, proszę szukać dodatkowego wsparcia u jego producentów.
  13. Klient jest zobowiązany do skopiowania swoich danych w bezpieczny sposób i przechowanie kopii ważnych plików. ASUS nie będzie odpowiedzialny za żadne utracone dane lub pliki podczas procesu naprawy i wysyłki.
  14. Produkt, w którym pojawiła się wada należy wysłać do punktu serwisowego w całości, o ile to możliwe w fabrycznej konfiguracji. Ewentualne zmiany konfiguracji, obecność dodatkowych elementów (dysk twardy, pamięć, naklejki licencyjne oprogramowania), należy odnotować w polu „Opis problemu”. Pojedyncze moduły lub elementy wymontowane z Komputera, czy też Produkty pozbawione poszczególnych podzespołów nie będą przyjmowane do naprawy. ASUS nie ponosi odpowiedzialności za nie naprawienie przysłanych pojedynczych modułów, elementów wymontowanych z Produktu, czy też niekompletnego Produktu. Takie moduły, elementy oraz niekompletne Produkty zostaną odesłane do Klienta na jego koszt. Nie należy przesyłać do punktu serwisowego żadnych dodatkowych akcesoriów dołączonych do Produktu (myszki, torby, kable, instrukcje, płyty CD). ASUS nie bierze odpowiedzialności za zaginione akcesoria. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy ASUS wyraźnie poprosi o przesłanie dodatkowych elementów.
  15. Po dostarczeniu Produktu do punktu serwisowego zostanie dokonana wstępna ekspertyza mająca na celu ustalenia wady Produktu i oceny czy naprawa mieści się w zakresie naprawy gwarancyjnej lub czy Produkt lub część podlega wymianie w ramach gwarancji.
  16. Po pozytywnym zakwalifikowaniu do naprawy gwarancyjnej, punkt serwisowy naprawi sprzęt. W przeciwnym wypadku punkt serwisowy za pośrednictwem ASUS lub samodzielnie powiadomi Klienta o terminie realizacji naprawy.
  17. W przypadku, gdy naprawa Produktu przekracza zakres naprawy gwarancyjnej lub gdy okres gwarancyjny minął, punkt serwisowy za pośrednictwem ASUS powiadomi o tym fakcie Klienta, przedstawiając jednocześnie dalsze czynności pogwarancyjne możliwe do przeprowadzenia. Klient zobowiązany jest w terminie 7 dni od daty otrzymania wiadomości wskazać na piśmie czy korzysta z przedstawionej oferty. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ww terminie lub odpowiedzi negatywnej punkt serwisowy może odesłać Produkt do Klienta i obciążyć Klienta kosztami transportu do i z punktu serwisowego oraz diagnozy w wysokości do 200, 00 PLN netto.
  18. Punkt serwisowy może odmówić usługi serwisowej w przypadku podrobionych produktów z logiem ASUS i/lub produktów, które zostały importowane/eksportowane niezgodnie z prawem i/lub produktów, które zostały nabyte niezgodnie z prawem.
  19. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm. ) informujemy, iż:
  20. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asus Polska Sp. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 9 02-677 Warszawa, zwana dalej Spółką.
  21. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dokonania naprawy oraz odesłania sprzętu po naprawie oraz w celu przeprowadzenia ankiety oceniającej poziom serwisu i będą udostępniane ASUS Computer GmbH Harkortstr. 21-23 40880 Ratingen / Germany w celu zapisania ich na serwerze.
  22. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  23. Podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemożliwi dokonanie naprawy.
  24. Firma ASUS zastrzega sobie prawo do skierowania Pani/Pana do sprzedawcy, jeśli różnica między datą zakupu sprzętu, a datą produkcji przekracza sześć miesięcy. W takim wypadku Pani/Pana sprzedawca zgłasza sprzęt do naprawy legitymując się dowodem zakupu od dystrybutora oraz sprzedaży klientowi końcowemu. W wypadku braku rzeczonych dokumentów naprawa może nie zostać uznana jako gwarancyjna. Gwarancja jest ważna tylko w przypadku sprzedaży sprzętu przez pierwszego dealera, który zakupił sprzęt od dystrybutora. Gwarancja nie jest ważna w przypadku dalszej odsprzedaży.
  25. Firma ASUS nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek uszczerbki dla interesów firm.
  26. Jeżeli naprawiany sprzęt jest objęty gwarancją, prawa własności wymienionych, uszkodzonych części i modułów będą automatycznie przeniesione na firmę ASUS.
  27. Zakres Gwarancji
    Produkty firmy ASUS, które mają rozszerzony zakres gwarancji zakupiony u lokalnych dealerów bądź dystrybutorów muszą spełnić poniższe warunki w celu uzyskania gwarancyjnej naprawy serwisowej:
  28. Pakiet rozszerzenia gwarancji został zakupiony i został wydany autoryzowany kod gwarancyjny
  29. Produkt i jego informacje na temat rozszerzenia zostały zarejestrowane na stronie internetowej firmy ASUS przez dystrybutora, dealera i/lub użytkownika końcowego
  30. Otrzymany kod gwarancyjny jest autentyczny
  31. Postanowienia inne
  32. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  33. W przypadku, gdy jakiekolwiek z postanowień zawartych w tej umowie stanie się nieaktualne lub zostanie ogłoszone jako nieważne, pozostałe postanowienia umowy pozostają ważne.
  34. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
  35. Wszelkie spory majątkowe wynikające z niniejszej umowy lub powstałe w związku z nią będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby ASUS.

TWÓJ ASUS SIĘ ZEPSUŁ? PĘKNIĘTA SZYBKA? ROZBITY WYŚWIETLACZ LCD? WPADŁ DO WODY - ZALANY? NIE ŁADUJE? USZKODZONY PORT USB? TO DLA NAS NIE PROBLEM!

PROWADZIMY PROFESJONALNE NAPRAWY ASUS, EXPRESSOWO NA POCZEKANIU W NASZYM SERWISIE W KRAKOWIE LUB WYSYŁKOWO DOOR TO DOOR BEZ WYCHODZENIA Z DOMU.

ZAPRASZAMY DO SERWISU ASUS KRAKÓW, SERWIS ASUS KRAKÓW OD RĘKI.

Naprawiamy wszystkie rodzaje usterek w telefonach Asus, smartfonach Asus, tabletach Asus! Miedzy innymi:

Wymiana wyświetlacza w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana lcd w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana szybki w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana baterii w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana gniazda usb w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana głośnika w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana mikrofonu w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana klapki w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana obudowy w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana kamery w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana szkła w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana szkła kamery w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana korpusu w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Wymiana, montaż szkła hartowanego w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Naprawa oprogramowania w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Aktualizacja oprogramowania w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Usunięcie blokady simlock w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Kopia zapasowa, przeniesienie danych, odzyskiwanie danych w Asus Kraków lub wysyłkowo Door to Door cała Polska

Instrukcja montażu i naprawy Asus Cp Series

Bezpośredni link do pobrania Instrukcja montażu i naprawy Asus Cp Series

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Instrukcja montażu i naprawy Asus Cp Series