Aktualizacja oprogramowania Epson Runsense jest łatwa i prosta. Możesz to zrobić, korzystając z aplikacji Epson Connect. Wystarczy, że zaktualizujesz aplikację, a następnie wybierzesz opcję „Aktualizacja oprogramowania”. Pamiętaj, aby zrobić kopię zapasową danych przed aktualizacją, aby uniknąć utraty danych. Po wykonaniu aktualizacji możesz ponownie włączyć urządzenie i sprawdzić, czy aktualizacja została poprawnie wykonana.
Ostatnia aktualizacja: Jak uaktualnić oprogramowanie Epson Runsense
Aby uaktualnić iPhone’a lub iPada, potrzebujesz zgodnego urządzenia, połączenia internetowego i wystarczającej ilości pamięci. Pomocne jest również podłączenie urządzenia do źródła zasilania.
Jeśli nie możesz zainstalować systemu iOS 16 lub iPadOS 16. 1 na iPhonie lub iPadzie
Jeśli urządzenie nie obsługuje nowego oprogramowania
Jeśli nie ma wystarczającej ilości miejsca na uaktualnienie
Jeśli nie ma wystarczającej ilości miejsca na pobranie i zainstalowanie uaktualnienia, oprogramowanie na urządzeniu spróbuje uzyskać więcej miejsca. Usunięte zostaną te dane aplikacji, które można ponownie pobrać. Żadne dane osobiste nie zostaną przeniesione ani usunięte. Jeśli na urządzeniu nadal nie ma wystarczającej ilości miejsca, możesz uaktualnić urządzenie za pomocą komputera.
Jeśli nie masz możliwości podłączenia urządzenia do komputera, możesz zrobić miejsce na uaktualnienie, usuwając z urządzenia zawartość i aplikacje, których nie używasz. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Ogólne > [nazwa urządzenia] (miejsce).
Dowiedz się więcej o miejscu zajmowanym przez aplikacje i zawartość.
Jeśli pobieranie zajmuje dużo czasu
Do uaktualnienia urządzenia potrzebne jest połączenie z Internetem. Czas pobierania uaktualnienia zależy od rozmiaru uaktualnienia i przepustowości łącza internetowego. W trakcie pobierania możesz normalnie korzystać z urządzenia — urządzenie powiadomi Cię, gdy uaktualnienie będzie gotowe do zainstalowania. Aby zwiększyć szybkość pobierania, unikaj pobierania innej zawartości i, jeśli jest taka możliwość, korzystaj z sieci W-Fi.
Jeśli serwer uaktualnień jest niedostępny lub nie można zweryfikować uaktualnienia
W przypadku próby uaktualnienia urządzenia może zostać wyświetlony jeden z następujących komunikatów:
„Nie można sprawdzić dostępności uaktualnień. Wystąpił błąd podczas sprawdzania dostępności uaktualnień oprogramowania”.
„Nie można zainstalować uaktualnienia. Uaktualnienie oprogramowanie wymaga połączenia sieciowego”.
Jeśli proces uaktualniania nie może zostać zakończony
Jeśli instalujesz uaktualnienie, pasek postępu może przesuwać się powoli. Czas uaktualniania zależy od rozmiaru uaktualnienia i liczby plików na urządzeniu.
W przypadku uaktualniania bezprzewodowego podłącz urządzenie do źródła zasilania. Jeśli urządzenie rozładuje się w czasie uaktualniania lub odtwarzania, podłącz je do źródła zasilania, włącz i zaczekaj, aż proces uaktualniania lub odtwarzania dobiegnie końca.
Dowiedz się, co zrobić, jeśli iPhone lub iPad zawiesi się lub nie można go uruchomić.
Usuwanie i ponowne pobieranie uaktualnienia
Data publikacji:
Dowiedz się, jak uaktualnić telefon iPhone, iPada lub iPoda touch do najnowszej wersji systemu iOS lub iPadOS przy użyciu komputera.
Przed uaktualnieniem
- Utwórz backup urządzenia przy użyciu usługi iCloud lub komputera.
- Jeśli masz komputer Mac, sprawdź, czy jest na nim zainstalowany system macOS Mojave lub starszy. Używasz komputera Mac z systemem macOS Catalina lub nowszym? Zamiast tego uaktualnij urządzenie przy użyciu Findera. Jeśli nie masz pewności, który system macOS posiadasz, możesz sprawdzić wersję systemu macOS używaną na Twoim komputerze Mac.
- Jeśli komputer korzysta z Hotspotu osobistego na uaktualnianym urządzeniu, przed uaktualnieniem należy podłączyć komputer do innej sieci Wi-Fi lub Ethernet.
Uaktualnianie telefonu iPhone, iPada lub iPoda touch przy użyciu aplikacji iTunes
Jeśli na komputerze pojawiają się komunikaty
Jeśli do przeprowadzenia uaktualnienia potrzebne jest więcej miejsca
Data publikacji:
Wyszukiwanie zgodnych aplikacji lub produktów
Nic nie znaleziono