Electrolux Eco 30112 W to ograniczona gwarancja na części i usługi, która dostarcza wyjątkowego zabezpieczenia dla urządzeń firmy Electrolux. Gwarancja oferuje dwa rodzaje ochrony: na części i usługi oraz na wyłączność. Ograniczona gwarancja na części i usługi obejmuje wszystkie części i usługi dotyczące urządzenia Electrolux, które są niezbędne do jego prawidłowego działania. Gwarancja na wyłączność zapewnia właścicielowi urządzenia pełną ochronę, jeśli ktoś inny, niż firma Electrolux, będzie próbował używać lub naprawiać urządzenie. Ograniczona gwarancja Electrolux Eco 30112 W jest doskonałym wyborem dla wszystkich właścicieli urządzeń Electrolux, którzy chcą mieć spokojną głowę w przypadku awarii czy usterki.
Ostatnia aktualizacja: Ograniczona gwarancja Electrolux Eco 30112 W
Pakiet ochronny to spokój dla Ciebie.
Jeśli chcesz, aby nasz konsultant pomógł Ci w doborze pakietu, zadzwoń do nas: 801 444 800*, 22 749 61 00*. Kliknij przycisk widoczny po prawej stronie, aby się połączyć.
*Opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.
Przedłuż gwarancję swojego urządzenia
Wprowadź więcej spokoju do swojego życia i nie martw się o sprzęt AGD, którego standardowa gwarancja dobiegła końca. Przedłuż ochronę z Pakietem KOMFORT PLUS zapewniającym szybką naprawę urządzenia, nawet jeśli uległo przypadkowemu uszkodzeniu.
- Możliwość ochrony urządzeń od przypadkowych uszkodzeń
- Transport i montaż w cenie pakietu
- Wymiana na nowe urządzenie, jeżeli naprawa jest niemożliwa
- Proste i szybkie zgłoszenie szkody
- Priorytetowa obsługa przez doświadczonych fachowców i autoryzowane punkty serwisowe
- Wyłącznie oryginalne części zamienne
- Możliwość objęcia ochroną starszych, nawet 8-letnich urządzeń
Trzy proste kroki, aby dokonać zakupu
- Dobierz pakiet, który najbardziej Ci odpowiada.
- Podaj najważniejsze dane urządzenia, w tym numer seryjny, PNC oraz datę dokonania zakupu.
- Wybierz sposób płatności i sfinalizuj transakcję. Gotowe!
Zobacz oferty
Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux? Pakiet ochronny KOMFORT można nabyć dla dużych urządzeń AGD (płyty, kuchnie, kuchenki, piekarniki, okapy, chłodziarki, pralki, suszarki, zmywarki) marki Electrolux zakupionego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Nie, Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie wpływa na okres trwania Standardowej Gwarancji Producenta i rozpoczyna się w zależności od wybranego pakietu.
Jakich usterek nie obejmuje Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie obejmuje np. :
• uszkodzeń urządzenia spowodowanych wszelkimi zdarzeniami losowymi, chyba, że wybrano pakiet który obejmuje tego rodzaju uszkodzenia;
• zużycia elementów eksploatacyjnych, które ze względu na swój charakter, ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności urządzenia np. : żarówki, baterie, bezpieczniki itp;
• korozji, zmian estetycznych wynikających z normalnego użytkowania urządzenia i niewpływających na prawidłowe działanie sprzętu;
• uszkodzeń związanych z użytkowaniem urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub zaleceniami wynikającymi z instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z naprawy urządzenia przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione przez Electrolux.
Pełna lista, czego nie obejmuje ten pakiet znajduje się w Ogólnych Warunkach Usługi.
Ceny pakietów są rożne w zależności od zakresu ochrony, oraz czasu jego obowiązywania. O szczegóły zapytaj na infolinii 801 444 800* lub sprawdź na www. pl/pakietyochronne.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
Kiedy mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Termin, kiedy można nabyć Pakiet ochronny KOMFORT może być uzależniony od zakresu ochrony. Jedną z podstawowych zasad jest to, że urządzenie nie może być starsze niż 8 lat. Informację, jaki pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie, uzyskasz dzwoniąc na Infolinię pod numerem: 801 444 800* lub sprawdzając na W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Pakietu ochronnego KOMFORT Electrolux?
Wszelkie nieprawidłowości można zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszą Infolinią pod numerem: 801 444 800*.
Przez kogo oferowany jest Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Pakiet ochronny KOMFORT, będący formą ubezpieczenia urządzenia, jest oferowany przez Electrolux Insurance Co Ltd z siedzibą w Sztokholmie, a pozostała przez Electrolux Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. Naprawy urządzeń, które objęte są wykupionym pakietem wykonywane są przez Autoryzowaną Sieć Serwisową firmy Electrolux Poland Sp. o., w miejscu jego instalacji przez klienta, a jeśli nie jest to możliwe – w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.
Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?Nie, jeśli uszkodzenie jest objęte wykupionym pakietem. Pakiet ochronny KOMFORT obejmuje pokrycie wszelkich kosztów naprawy lub wymiany, w tym również kosztów transportu i instalacji.
Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT?Urządzenie zostanie wymienione na nowe, jeżeli naprawa wadliwego urządzenia jest niemożliwa lub będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?W przypadku wymiany, klient otrzyma nowe urządzenie posiadające porównywalne funkcje oraz o wartości urządzenia wymienionego.
Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Pakietem ochronnym KOMFORT, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?Prawa i obowiązki wynikające z zakresu usług Pakietu ochronnego KOMFORT mogą zostać przeniesione na nowego właściciela urządzenia. W tym celu należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 801 444 800*.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?Dokonanie napraw lub wymiany urządzenia w ramach Standardowej Gwarancji Producenta nie wpływa na długość i zakres usługi wybranego Pakietu.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?W przypadku wymiany urządzenia, wymienione urządzenie objęte będzie Standardową Gwarancją Producenta.
Czy mogę odstąpić od umowy na Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Tak, w przypadku Pakietu ochronnego KOMFORT, będącego formą ubezpieczenia można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jeśli w tym czasie nie została wykonana wymiana lub naprawa urządzenia. W innym przypadku nie ma możliwości rezygnacji z usługi.
OGRANICZONA GWARANCJA NA SPRZĘT
Dziękujemy za zakup urządzenia firmy NETGEAR.
Ważne!
Aby zarejestrować zakupione urządzenie i uzyskać potwierdzenie terminu obowiązywania gwarancji oraz aby przeglądać ogólne informacje dotyczące wyrobu i dokumentacji, należy odwiedzić stronę internetową pod poniższym adresem:
https://my. aspx
Należy zachować paragon/fakturę VAT, jako dowód zakupu.
a W JAKI SPOSÓB PRAWO KONSUMENCKIE ODNOSI SIĘ DO NINIEJSZEJ GWARANCJI?
NINIEJSZA GWARANCJA NADAJE REGULOWANE PRAWEM UPRAWNIENIA, ZAŚ KLIENT MOŻE PRZY TYM BYĆ OBJĘTY INNYM PRAWAMI/PRZEPISAMI, MOGĄCYMI SIĘ RÓŻNIĆ W POSZCZEGÓLNYCH KRAJACH.
O ILE PRZEPISY PRAWA NIE STANOWIĄ INACZEJ, NETGEAR NIE WYKLUCZA, ANI TEŻ NIE OGRANICZA LUB ZAWIESZA INNYCH, POSIADANYCH PRZEZ NABYWCĘ PRAW, OBEJMUJĄCYCH PRAWA, KTÓRE MOGĄ WYNIKAĆ Z NIEZGODNOŚCI UMOWY SPRZEDAŻY. CELEM PEŁNEGO ZROZUMIENIA PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAW, NALEŻY SIĘ ZAPOZNAĆ Z PRAWEM I PRZEPISAMI KRAJU, W JAKIM SIĘ MIESZKA.
UWAGA DLA NASZYCH KLIENTÓW POLSKICH: NALEŻY ZAUWAŻYĆ, ŻE NINIEJSZA GWARANCJA STANOWI UZUPEŁNIENIE DO WSZELKICH USTAWOWYCH PRAW STOSOWANYCH W POLSCE, ODNOSZĄCYCH SIĘ DO ZAKUPIONYCH TOWARÓW WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA KONSUMENCKIEGO.
Jeżeli statutowe gwarancje obowiązują zgodnie z Polskim prawem konsumenckim, gwarancji tych nie można wyłączyć – w związku, z czym, klient-nabywca jest uprawniony do wymiany lub zwrotu kosztów na pokrycie dużej awarii/wady oraz w drodze rekompensaty z tytułu jakiejkolwiek przewidywalnej straty lub szkody. Klient-nabywca jest również uprawniony do objęcia uszkodzonego urządzenia naprawą lub wymianą, jeżeli dane urządzenie nie wykazuje akceptowalnej, jakości, a stwierdzona usterka nie stanowi poważnego uszkodzenia.
Standardowy serwis gwarancyjny, oferowany przez firmę NETGEAR w Polsce, jest dostępny pod adresem:
https://my. aspx
Jeżeli Klient posiada numer autoryzacji zwrotu, podany przez serwis techniczny firmy NETGEAR, wówczas należy wysłać uszkodzony wyrób pod następujący adres:
ANOVO Polska Sp. z o. o
Pietrzykowice ul. Fabryczna 20c
55-080 Katy Wroclawskie
POLAND
Dla uzyskania standardowego wsparcia gwarancyjnego ze strony firmy NETGEAR w Polsce, należy zadzwonić pod numer: 22 583 43 81
PRODUKTY OBJĘTE NINIEJSZĄ GWARANCJĄ
Tak jak to stwierdzono powyżej, korzyści dla konsumenta, wynikające z niniejszej gwarancji firmy NETGEAR, nie wykluczają żadnych innych praw lub uprawnień do rekompensat dla danego konsumenta w ramach, obowiązującego prawa odnoszącego się do towarów lub usług, do których odnosi się niniejsza gwarancja. Niniejsza gwarancja obowiązuje dla wszystkich produktów NETGEAR, zakupionych w autoryzowanym przez NETGEAR punkcie sprzedaży.
Niestety, spotyka się witryny internetowe i dealerów, twierdzących, że są autoryzowanymi przez NETGEAR sprzedawcami, a którymi faktycznie nie są. Produkty, sprzedawane na takich witrynach lub przez tych dealerów, nie posiadają gwarancji wystawionej przez firmę NETGEAR. Przy dokonywaniu zakupu produktu poprzez nieautoryzowaną stronę internetową lub u nieautoryzowanego dealera, podejmuje się ryzyko, że wyroby te mogą być podrabianie, używane, wadliwe lub też projektowane w sposób uniemożliwiający ich stosowanie w danym kraju. Należy chronić siebie i wyrób NETGEAR, upewniając się, że dokonany zakup został zrealizowany u autoryzowanego sprzedawcy. W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie autoryzowanych sprzedawców, należy odwiedzić naszą stronę internetową www. pl
CO OBEJMUJE GWARANCJA, UDZIELANA PRZEZ FIRMĘ NETGEAR?
Firma NETGEAR obejmuje gwarancją swoje wyroby w ich oryginalnych opakowaniach, która dotyczy defektów materiałowych i wykonawczych, pod warunkiem, że wyroby te były stosowane w normalnych warunkach i zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
Okresy wszystkich, udzielanych przez NETGEAR gwarancji zaczynają się liczyć od daty zakupu.
Przedział czasowy ograniczonej gwarancji jest różny, zależnie od rodzaju zakupionego wyrobu firmy NETGEAR. Aby określić okres gwarancji dla danego wyrobu, należy wejść na stronę internetową www. pl zawierającą dane szczegółowe poszczególnych wyrobów.
Wszystkie gwarancje, udzielane przez firmę NETGEAR (przeciwnie do gwarancji ustawowych lub niepodlegających wykluczeniu gwarancji ustawowych) - w tym, gwarancje dorozumiane, obowiązują wyłącznie przez okres czasu, w którym dany wyrób NETGEAR znajduje się w posiadaniu “oryginalnego nabywcy” wyrobu. Dla celów niniejszej gwarancji, “oryginalny nabywca, „, jest to pierwszy nabywca danego wyrobu z firmy NETGEAR lub od autoryzowanego przez NETGEAR sprzedawcy. Wszystkie, udzielane przez NETGEAR, ograniczone gwarancje – w tym gwarancje dożywotnie – nie mogą być przenoszone, ani przekazywane.
Niektóre podzespoły aktualnie stosowanych wyrobów NETGEAR, takich jak twarde dyski i zasilacze, mogą mieć przyznane gwarancje o okresie ważności różniącym się od okresu gwarancji zasadniczego wyrobu NETGEAR.
W STOPNIU DOPUSZCZALNYM PRZEZ OBOWIĄZUJĄCE PRAWO, NINIEJSZA GWARANCJA, JAK I WSZELKIE GWARANCJE DOROZUMIANE, STANOWIĄ GWARANCJE WYŁĄCZNE I ZASTĘPUJĄ WSZELKIE INNE GWARANCJE LUB WARUNKI, WYRAŻONE LUB DOROZUMIANE. NIEKTÓRE PAŃSTWA NIE ZEZWALAJĄ NA OGRANICZENIA DŁUGOŚCI OBOWIĄZYWANIA GWARANCJI DOROZUMIANYCH, TAK, WIĘC POWYŻSZE OGRANICZENIE MOŻE SIĘ W NIEKTÓRYCH WARUNKACH NIE STOSOWAĆ.
CZEGO NIE OBEJMUJE GWARANCJA, UDZIELANA PRZEZ FIRMĘ NETGEAR?
Niniejsza gwarancja nie obowiązuje, jeżeli wyrób firmy NETGEAR zostanie uszkodzony w transporcie, transporcie wewnętrznym lub w czasie rozładunku, magazynowaniu, w skutek wypadku, nieprawidłowego użytkowania lub jeżeli był stosowany lub konserwowany w sposób niezgodny z instrukcją użytkowania wyrobu, jeżeli został w jakikolwiek sposób zmodyfikowany lub jeżeli jego numer seryjny został usunięty lub zniszczony. Naprawa lub modyfikacje wyrobu przez jakąkolwiek osobę fizyczną lub prawną, inną niż firma NETGEAR lub autoryzowany przez nią agent serwisowy, spowoduje unieważnienie niniejszej gwarancji.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NABYWCY-UŻYTKOWNIKA
Aby zamówić serwis gwarancyjny w ramach udzielonej przez NETGEAR gwarancji w okresie jej obowiązywania, zgodnie z przedstawionymi powyżej warunkami, należy przedłożyć ważną reklamację do firmy NETGEAR, poprzez:
1. uzyskanie numeru RMA drogą kontaktu z działem wsparcia technicznego firmy NETGEAR;
2. zwrot (koszty transport pokrywa zgłaszający reklamację użytkownik) uszkodzonego wyrobu na adres, podany przez działa wsparcia technicznego firmy NETGEAR oraz
3. dostarczenie firmie NETGEAR dowodu zakupu wyrobu z datą.
Firma NETGEAR nie będzie akceptować przesyłek za pobraniem (bez opłaconego transportu) w ramach serwisu gwarancyjnego, natomiast wyroby na wymianę będą przesyłane do Klienta na koszt firmy NETGEAR po spełnieniu wymienionych powyżej, trzech warunków. Wyroby przesłane do naprawy mogą zostać wymienione przez wyroby regenerowane tego samego typu. Do naprawy wyrobów mogą być również stosowane części regenerowane lub używane. Jeżeli firma NETGEAR, na mocy swojej decyzji, uzna, że nie jest w stanie dokonać wymiany uszkodzonego wyrobu, wówczas zwróci użytkownikowi wyrobu równowartość jego ceny zakupu, pomniejszoną o kwotę amortyzacji.
JEŻELI ZAKUPIONY WYRÓB NETGEAR PRZECHOWUJE INFORMACJE PROGRAMY, DANE I INNE TRESCI, NALEŻY OKRESOWO WYKONYWAĆ KOPIE ZAPASOWE INFORMACJI ZAWARTYCH W PAMIĘCI URZĄDZENIA DLA OCHRONY JEGO ZAWARTOŚCI ORAZ JAKO ŚRODEK OSTROŻNOŚCI NA WYPADEK NIEOCZEKIWANEJ AWARII. W TRAKCIE SERWISU KONSERWACYJNEGO LUB PRZY WYKONYWANIU INNYCH CZYNNOŚCI TECHNICZNYCH, MOŻLIWE JEST UTRACENIE ZAWARTOŚCI PAMIĘCI LUB TEŻ ICH PRZEMIESZCZENIE LUB PRZEFORMATOWANIE. W TAKIM PRZYPADKU, ANI FIRMA NETGEAR ANI JEJ AGENCI NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK STRATY PROGRAMÓW, DANYCH ANI ŻADNYCH INNYCH INFORMACJI, ZAPISANYCH W PAMIĘCI LUB W INNEJ CZĘŚCI SERWISOWANEGO WYROBU NETGEAR.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI FIRMY NETGEAR
Pod warunkiem wypełniania przez użytkownika swoich zobowiązań w przedstawionym powyżej zakresie odpowiedzialności, firma NETGEAR, zależnie od swojej decyzji, wymieni posiadany przez użytkownika wyrób na wyrób taki sam lub na jego funkcjonalny odpowiednik w trybie nieodpłatnym (z wyjątkiem omówionych powyżej opłat transportowych).
OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Z WYJĄTKIEM ZAPISÓW NINIEJSZEJ GWARANCJI ORAZ W MAKSYMALNYM STOPNIU, DOPUSZCZONYM PRZEZ PRAWO, FIRMA NETGEAR NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŻADNE SPECJALNE, PRZYPADKOWE, POŚREDNIE LUB WYNIKOWE SZKODY – W TYM, BEZ OGRANICZEŃ, ZA SZKODY WYNIKAJĄCE ZE STOSOWANIA LUB NIEPRAWIDŁOWEGO DZIAŁANIA WYROBU NETGEAR, POGORSZENIA LUB UTRATY DANYCH, ZA STRATY ZYSKÓW LUB PRZYCHODÓW, KOSZTY URZĄDZEŃ WYMIENIONYCH (CZĘŚCI ZAMIENNYCH) LUB KOSZTY ODZYSKU, PROGRAMOWANIA LUB ODTWARZANIA JAKIEGOKOLWIEK PROGRAMU LUB ZA DANE, PRZECHOWYWANE W WYROBIE NETGEAR LUB Z NIM STOSOWANE, NAWET, JEŻELI FIRMA NETGEAR ZOSTANIE WCZEŚNIEJ POINFORMOWANA O MOŻLIWOŚCI TAKICH SZKÓD.
NIEKTÓRE KRAJE NIE DOPUSZCZAJĄ WYKLUCZENIA LUB OGRANICZENIA SZKÓD PRZYPADKOWYCH LUB WYNIKOWYCH, TAK, WIĘC POWYŻSZE OGRANICZENIE LUB WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI MOŻE TU NIE OBOWIĄZYWAĆ.
WYŁĄCZENIA I OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI, USTALONE W NINIEJSZYM DOKUMENCIE, NIE WPŁYWAJĄ NA USTAWOWE PRAWA, OKREŚLONE POLSKIM PRAWEM KONSUMENCKIM.
Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów, mogących obowiązywać w ramach Polskiego Prawa Konsumenckiego, w najpełniejszym zakresie dopuszczanym przez prawo i z wyjątkiem swoistych zapisów w niniejszym dokumencie, gwarancje i rekompensaty w niniejszej umowie gwarancyjnej zastępują wszelkie inne gwarancje, ustne lub pisemne, wyrażone lub dorozumiane. Wszelkie inne gwarancje zostają wyraźnie wyłączone.
O FIRMIE LENOVO (EN)
+
O FIRMIE LENOVO (EN)
Nasza firma (En)Wiadomości(ang. )Odpowiedzialność społeczna (En)Zgodność produktuLenovo Open SourceInformacje prawnePraca w firmie LenovoPRODUKTY
PRODUKTYNotebooki i ultrabookiTabletyKomputery stacjonarne i All-in-OneStacje robocze (En)Serwery (En)Akcesoria peryferyjne i oprogramowanieWsparcie
WsparcieOprogramowanieJak to zrobićStatus gwarancjiSkontaktuj się z namiWsparcie dla urządzeń do magazynowania danychŹródło
ŹródłoGdzie kupićWsparcie zakupowe (ang. )order_statusDane techniczne produktów (PSREF)newsletterRejestracja produktuDostępność produktuInformacje o wpływie na środowisko.
| | | |