Podręcznik integracji systemu i usług Emerson Fisher VS110 oferuje wszechstronny dostęp do kontroli i monitorowania obiektów przemysłowych. Pozwala na zintegrowanie wielu systemów i usług za pomocą zaawansowanych technologii, takich jak protokoły sieciowe, sterowanie ruchem, bezpieczeństwo sieci, sterowanie urządzeniami, sterowanie procesami itp. Podręcznik umożliwia automatyzację systemu i usług przy użyciu wielu przydatnych narzędzi, w tym wykresów, wykresów, raportów i alarmów. Pozwala również na monitorowanie i kontrolę systemu poprzez webowy interfejs użytkownika lub za pośrednictwem innych aplikacji. Podręcznik integracji systemu i usług Emerson Fisher VS110 zapewnia zarówno wygodę, jak i bezpieczeństwo, dzięki czemu można z łatwością monitorować i kontrolować obiekty przemysłowe z dowolnego miejsca.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik integracji systemu i usług Emerson Fisher Vs110
Jesteśmy specjalistami w integrowaniu programów magazynowo-księgowych z systemami naszego autorstwa. Nasze rozwiązania projektujemy z myślą o obecnych i przyszłych wyzwaniach sprzedaży w erze OmniChannel. Wykonujemy integracje z oprogramowaniem dedykowanym na zamówienie, jak również posiadamy gotowe integratory popularnych programów:
- integracja z Subiekt GT,
- integracja z Enova,
- integracja z Symfonia,
- integracja z Comarch Optima,
- integracja z Comarch ERP XL,
- integracja z SAP,
- integracja z Polka SQL.
Cel i korzyści integracji
Szybki dostęp pracowników do informacji jest jednym z kluczowych czynników wpływających na wysoką jakość obsługi klienta w każdej firmie.Zapewnienie takiej komunikacji jest tym trudniejsze, im więcej punktów styku staramy się jednocześnie obsłużyć. Zgodnie ze strategią OmniChannel musimy zapewnić w każdym z tych punktów spójność doświadczeń, a osiągnąć to można tylko poprzez spójność informacji. Ponadto dzięki integracji możesz zyskać:
Naszym celem jest zapewnienie stałego mostu komunikacyjnego poprzez integrator, który będzie zbierał oraz rozdzielał wybrane informacje automatycznie pomiędzy systemy sprzedaży oraz programy ERP.
Schemat wymiany danych pomiędzy systemem sprzedaży a ERP
Na podstawie schematu należy wyróżnić:
Integrator jest to autorskim program synchroniczny, napisanym w języku. NET. Instalacje przeprowadzamy zdalnie na komputerze z programem magazynowo-księgowym.
Proces
Jako twórcy oprogramowania dedykowanego wiemy, że każda firma jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego dostosowaliśmy proces powstawania integracji tak, by w pełni realizował postawione przed nim zadania.
Krok 1 - Analiza zakresu integracji, wchodzi w skład analizy przedwdrożeniowej i skupia się na zagadnieniu wymiany danych miedzy posiadanymi systemami. Podczas spotkania nasi specjaliści pytają o zakres oraz kierunek wymienianych informacji, liczbę magazynów, sposób identyfikacji towaru aktualny obieg dokumentów. Wynikiem prac jest wypełniony kwestionariusz, na podstawie którego powstaną propozycję rozwiązań.
Krok 2 - Modelowanie procesów, nasz zespół na podstawie wyników analizy tworzy dokumentację opisującą wszystkie funkcjonalności dostępne w planowanej integracji. Dokument, jeśli zachodzi taka potrzeba, jest konsultowany z klientem oraz przedstawicielem firmy dostarczającej oprogramowanie ERP. Dzięki temu każda strona umowy ma pełną wiedzę i wpływ na ostateczny zakres specyfikacji jeszcze przed podjęciem prac nad integratorem.
Krok 3 - Produkcja, w oparciu o zaakceptowaną specyfikację zlecane są prace programistyczne. Przed ostatecznym oddaniem integrator trafia na testy gdzie weryfikuje się poprawność działania wszystkich założonych w specyfikacji funkcjonalności. Elementem kończącym całą pracę nad modułem jest instalacja na komputerze docelowym, połączona ze szkoleniem pracownika odpowiedzialnego za obsługę i kontrolę pracy integratora.
Po zakończeniu całego procesu, projekt integracji jest na bieżąco aktualizowany w ramach odrębnej usługi supportu. Zakres integracji w każdej chwili może zostać rozwinięty o kolejne elementy.
Zakres integracji
Podstawowy zakres pełnej integracji można pobrać TU.
Wyróżniamy kilka grup informacji poddawanych synchronizacji:
UWAGA!
O tym jakie dane będą mogły być wymieniane decydują możliwości posiadanego oprogramowania ERP. Ostateczny zakres jest ustalany w 2 kroku procesu.
Standardowy proces realizacji zamówienia wygląda następująco. Po złożeniu zamówienia poprzez dowolny punkt styku (sklep internetowy, platforma B2B, e-dok). Zamówienie pojawia się w panelu i-systems, następnie w ramach cyklicznej synchronizacji przeprowadzanej przez integrator zamówienie zostanie automatycznie odwzorowane w systemie ERP dokumentem ZK(zamówienie klienta). W przypadku, jeśli klient nie istnieje w bazie programu ERP, tworzona jest odpowiednia kartoteka. W chwili opłacenia zamówienia system sam zmieni status zamówienia i poinformuje ERP o dokonanej płatności oraz utworzy odpowiednie dokumenty sprzedaży, paragon lub fakturę w zależności, od tego jakiego dokumentu oczekiwał klient.
Funkcjonalności OmniChannel
Integracja spełnia wymagania nowoczesnej strategi sprzedaży OmniChannel.
Jeśli oprogramowanie ERP na to pozwala realizujemy takie funkcjonalności jak:
Obsługa zamówień w salonach
Proces obsługi zamówień z odbiorem osobistym w salonie firmowym zakłada wygenerowanie przez integrator dokumentu MM (przesunięcie między-magazynowe). Dokumenty takie dostępne są w wybranych systemach ERP.
W ramach realizacji zamówienia z odbiorem osobistym przyjęta została zasada, że zamówiony towar jest przesuwany z magazynu sklepu internetowego na magazyn salonu. Realizacja innej ścieżki obsługi dokumentów (np. bez przesuwania towarów na magazyn sklepu) będzie możliwa z poziomu systemu ERP oraz zaplecza sklepu za pomocą ustawienia odpowiednich statusów zamówień.
Schemat poglądowy realizacji zamówienia z odbiorem osobistym Subiekt GT
W ramach schematu wyróżniono następujące procesy:
Integracja kilku różnych systemów ERP
Wymianę danych na bazie integratora możemy stosować również do łączenia kilku systemów ERP. Takie integracje spełniają swoją rolę w kontroli dystrybucji lub integracji partnerów biznesowych w system raportowania.
Tagi
integracja z ERP
systemy ERP
zintegrowane oprogramowanie dedykowane
kontrola dystrybucji
integracja oprogramowania B2B
Aby uzyskać dostęp do zasobów wymienionych powyżej (i nie tylko), w tym do oprogramowania układowego i sekcji często zadawanych pytań, wyszukaj swój produkt poniżej lub wybierz jedną z naszych popularnych grup produktów.
Po wyświetleniu strony produktu skorzystaj z kart w celu przechodzenia między poszczególnymi rodzajami zawartości.
W celu uzyskania wsparcia możesz również przejrzeć nasze strony dotyczące pomocy technicznej dla klientów indywidualnych.
Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Numer seryjny
Tutaj dowiesz się, jak znaleźć numer seryjny produktu B2B.
Recyklingu
Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon