Podręcznik podstawowy Black And Decker BDci20bc jest idealnym wyborem dla tych, którzy potrzebują profesjonalnego narzędzia do naprawy i konserwacji. Pochodzi z profesjonalnej serii narzędzi Black And Decker, która jest uznawana za jedną z najlepszych na świecie. Podręcznik jest wyposażony w wytrzymałe silniki, trwałe materiały i precyzyjne funkcje, które sprawiają, że jest idealnym narzędziem do codziennego użytku. Instrukcje są czytelne i łatwe do zrozumienia, a narzędzie jest proste w konfiguracji i użytkowaniu. Podręcznik Black And Decker BDci20bc jest doskonałym narzędziem dla każdego, kto szuka profesjonalnego narzędzia do naprawy i konserwacji.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik podstawowy Black And Decker Bdci20bc
Podręcznik do klasy 1 obejmuje cztery działy tematyczne: Każdy z czterech działów składa się z rozdziałów. W każdym rozdziale znajdziemy następujące elementy: Ponadto, NOWA EDYCJA została wzbogacona o nowe elementy, takie jak: Na końcu każdego działu znajduje się Powtórzenie działu podzielone na część teoretyczną i część zadaniową. W podręczniku zamieszczono również Scenariusze doświadczeń, które uczniowie będą mogli samodzielnie wykonać w domu lub na lekcji, oraz Teksty popularnonaukowe do analizy i pytania do nich. Rok wydania:2022
- niezbędnik matematyczny, który omawia zagadnienia z matematyki pomocne w rozwiązywaniu zadań fizycznych,
- infografiki w atrakcyjny sposób pokazują zastosowanie zasad fizycznych w otaczającym ucznia świecie, a tym samym wskazują praktyczny aspekt zdobywania wiedzy na lekcjach,
- wyjaśnione zastosowanie konwencji oznaczania sił widocznej w podręczniku,
- przykłady wyjaśniające krok po kroku tok postępowania podczas rozwiązywania zadań pozwalają lepiej zrozumieć istotne zagadnienia i sprzyjają samodzielności. Paczka
Waga0. 336 kg
Materiał nauczania w podręczniku został uporządkowany chronologicznie. W podręczniku zostały wyodrębnione działy. Każdy dział obejmuje zamknięty okres z historii powszechnej lub Polski albo zintegrowane treści z historii powszechnej i Polski (w zależności od specyfiki omawianej epoki). W ramach działów wyodrębnione zostały tematy, z których każdy odpowiada jednej jednostce lekcyjnej. Każdy dział kończy lekcja powtórzeniowa. Liczne polecenia towarzyszące różnym elementom podręcznika służą kształceniu umiejętności wskazanych w celach ogólnych podstawy programowej.
Podręcznik Historia. Zakres podstawowy. Klasa 3 obejmuje następujące działy:
- Europa i świat od 1815 r. do połowy XIX wieku.
- Polacy i ziemie polskie w 1. Połowie XIX wieku.
- Europa i świat od połowy XIX w. do 1914 roku.
- Polscy i ziemie polskie w 2. połowie XIX wieku i na początku XX wieku.
- Polska, Europa i świat w okresie Wielkiej Wojny.
- Europa i świat w okresie międzywojennym.
- Polska w dwudziestoleciu międzywojennym.
Struktura tematu (jednostki lekcyjnej):
? Wypunktowane najważniejsze zagadnienia lekcji.
? Oś czasu porządkująca kluczowe wydarzenia omawiane na lekcji.
? Tekst główny podzielony na podrozdziały – wprowadza podstawowe treści nauczania wyszczególnione w podstawie programowej zakresu podstawowego.
? Ramki słownikowe zawierające wyjaśnienia kluczowych pojęć i terminów historycznych.
? Ramki Warto wiedzieć zawierające dodatkowe informacje o charakterze ciekawostek, uzupełnień – ubarwiają i rozszerzają narrację, mają zaciekawić ucznia przedmiotem.
? Ramki Ślady przeszłości zawierają informacje o śladach historii czy konsekwencjach wydarzeń historycznych, z którymi uczeń styka się w codziennym życiu.
? Ramki Biogram wprowadzają dodatkowe informacje dotyczące ważnych postaci historycznych.
? Ramki Spory, dyskusje, oceny rozszerzają wiadomości i pokazują różne oceny prezentowanych wydarzeń i postaci.
? Materiały graficzne (fotografie, rysunki, schematy, mapy, diagramy) – towarzyszą im polecenia ukierunkowujące interpretację danego rodzaju źródła (ikonograficznego, kartograficznego, statystycznego).
? Kalendarium – zestawienia najważniejszych wydarzeń omawianych na danej lekcji, ułatwiające powtarzanie i systematyzację materiału nauczania.
? Podsumowanie (tematu) – krótki tekst syntetyzujący najważniejsze wiadomości i formułujący wnioski.
? Polecenia (na zakończenie tematu) – polecenia otwarte sprawdzające opanowanie materiału nauczania.
? Praca z tekstem źródłowym – tekst źródłowy (lub historiograficzny) z poleceniami ukierunkowującymi analizę.
? Infografiki (całostronicowe lub na rozkładówkach) – w atrakcyjny graficznie sposób przybliżające wybrane zagadnienia historyczne.
Struktura materiału powtórzeniowego po dziale:
? Powtórzenie (działu) – podsumowanie najważniejszych zagadnień w formie krótkich tekstów wraz z taśmą chronologiczną synchronizująca wydarzenia z różnych dziedzin (np. polityka gospodarka, wojskowość, kultura itp. ).
? Warto przeczytać – propozycje wartościowych publikacji popularnonaukowych odnoszących się do treści danego działu.
? Źródła – konteksty – materiał ćwiczeniowy zawierający teksty źródłowe i historiograficzne oraz źródła ikonograficzne wraz z zestawami poleceń.
? Polecenia (otwarte) odnoszące się do treści działu.
Zobacz fragment >>
O chrześcijańskich korzeniach Polski
2022-06-15Zachęcamy do zapoznania się z filmem edukacyjnym pt. „O chrześcijańskich korzeniach Polski”. W materiale, przeznaczonym dla wszystkich etapów edukacyjnych, uczniowie mają okazję poznać tajemniczego rycerza Jaksę, który wziął udział w jednej z wypraw krzyżowych do Ziemi Świętej. Dzięki jego staraniom w Miechowie został wybudowany kościół, z czasem nazywany „Polską Jerozolimą”.