Podręcznik wsparcia serwisowego Ge Je1040 jest przeznaczony dla techników serwisowych i innych specjalistów, którzy wykonują naprawy i konserwacje systemów i urządzeń Ge Je1040. Podręcznik zawiera szczegółowe informacje na temat budowy i funkcjonowania systemu. Zawiera także instrukcje dotyczące diagnozy, naprawy i regulacji oraz szczegółowe informacje o częściach. Dzięki Podręcznikowi wsparcia serwisowego Ge Je1040 technicy serwisowi będą w stanie dokładnie określić, co powinno zostać zrobione, aby naprawić system, a także jakie części są potrzebne do tego celu.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik wsparcia serwisowego Ge Je1040
Wzór oświadczenia dotyczący zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów Oświadczenie w zakresie spełnienia kryteriów określonych w dokumentacji przetargowej Zgoda na pomniejszenie kolejnych płatności art. 189 Zgoda na pomniejszenie kolejnych płatności art. 207 Program Polska Cyfrowa – dokument główny z dnia 15 lutego 2017 Celem głównym Program Polska Cyfrowa jest wzmocnienie cyfrowych fundamentów dla społeczno-gospodarczego rozwoju kraju (szeroki dostęp do szybkiego internetu, efektywne i przyjazne użytkownikom e-usługi publiczne oraz stale rosnący poziom kompetencji cyfrowych społeczeństwa). Opis zmian od ostatniej wersji (obowiązuje od 15. 02. 2017r. ) Załączniki: Diagnoza dla Programu Polska Cyfrowa 2014-2020a (obowiązuje od 05. 12. 2014r. ) Podsumowanie POPC (obowiązuje od 05. pl/attachment/f8a2475e-9960-4d46-9366-af2c6dddb733" target="_blank">Raport z ewaluacji ex-ante programu operacyjnego dotyczącego rozwoju cyfrowego (obowiązuje od 05. pl/attachment/8dc75c2fa-9414-4471-af13-c8d6a1792da2" target="_blank">Informacje dotyczące ustanowienia ram wykonania (obowiązuje od 05. pl/attachment/9095fb65-c437-492f-84de-fa9f72747c50" target="_blank">Warunki ogólne ex-ante (obowiązuje od 05. pl/attachment/b3939210-062f-4c3f-9b0a-6433d68496c9" target="_blank">Synteza prognozy oddziaływania na środowisko (obowiązuje od 05. pl/attachment/f834b34f-d708-49fe-93d1-383d7928fd1f" target="_blank">Prognoza oddziaływania na środowisko (obowiązuje od 05. ) Szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego Polska Dokument zawiera w szczególności informacje o rezultatach planowanej interwencji wyrażonych wskaźnikami, typach projektów i beneficjentów, planie finansowym i formach wsparcia oraz poziomach dofinansowania, a także kwestiach dotyczących pomocy publicznej. pl/attachment/1fef30fd-6b02-47f5-ba85-0277fe2545c1" target="_blank">Opis zmian od ostatniej wersji Formalne i merytoryczne kryteria wyboru projektów (obowiązuje od 30. 10. pl/attachment/9b9dbcad-4523-46ec-82c0-d226077be588" target="_blank">Katalog wydatków kwalifikowalnych w ramach I osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 (obowiązuje od 12. 03. 2018r. pl/attachment/5aaf0076-cbe0-49eb-b25f-0e4505342377" target="_blank">Katalog wydatków kwalifikowalnych w ramach II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 (obowiązuje od 23. 01. pl/attachment/35376c27-01be-410e-9094-80c9c46260f9" target="_blank">Katalog wydatków kwalifikowalnych w ramach III osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 (obowiązuje od 12. pl/attachment/ad4993db-b84f-44ed-a5f5-8a8051773aab" target="_blank">Metodyka wyboru projektów w działaniu 3. 3 E-pionier (obowiązuje od 23. 2016r. ) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - Aktualizacja z 8 czerwca 2021r. Karta wizualizacyjna dla Programu Polska Cyfrowa W związku z rozpoczęciem procesu podpisywania umów o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Centrum Projektów Polska Cyfrowa wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom zaprasza do zapoznania się z wzorami weksli wraz z deklaracjami wekslowymi oraz instrukcją wypełniania weksli własnych in blanco. pl/attachment/7c294558-8573-4351-a96e-5be106164d8b" target="_blank">Instrukcja wypełniania wekseli własnych In Blanco Wzór weksla wraz z deklaracją - spółka cywilna Wzór weksla wraz z deklaracją - podmiot prawny Wzór weksla wraz z deklaracja - osoba fizyczna Zgoda na zaciągnięcie zobowiązania Wzór oświadczenia o niepozostawaniu w związku małżeńskim Procedura postępowania w przypadku awarii SL2014 zgłoszonej przez Użytkowników B Multimedialna instrukcja SL2014 Podręcznik Beneficjenta POPC SL2014 wersja 2. 7 (PDF) Podręcznik Beneficjenta POPC SL2014 wersja 2. 7 (DOCX) KM. POPC 2. 1 monitorowanie Harmonogram rzeczowo-finansowy Ww. formularz znajduje się na stronie internetowej POPC w zakładce Kontakt: http://www. pl/strony/kontakt/. Formularz zgłaszania nieprawidłowości dotyczących projektów finansowanych ze środków pochodzących z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 ¹ Sygnalista (ang. whistleblower) – osoba, która działając w dobrej wierze, zgłasza lub ujawnia informacje o nieprawidłowościach godzących w interes publiczny lub interes pracodawcy, a zachodzących w miejscu pracy – definicja ze strony internetowej Fundacji Batorego (http://www. pl/) Poradnik dotyczący zasady równości szans kobiet i mężczyzn w funduszach unijnych na lata 2014-2020 (obowiązuje od 23. ) Poradnik jest skierowany zarówno do instytucji odpowiedzialnych za zarządzanie i wdrażanie programów operacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), Funduszu Spójności (FS), Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego (EFMR), Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW), jak również osób oceniających projekty i aplikujących o fundusze. Dokument ten ma na celu przybliżyć ideę równości szans kobiet i mężczyzn w funduszach unijnych i pozwala zapoznać się z praktycznymi aspektami jej realizacji w projektach i programach operacyjnych. Wersja standardowa dokumentu Wersja kontrastowa dokumentu Poradnik dla realizatorów projektów i instytucji zajmujących się Funduszami Europejskimi 2014-2020 Narzędzie służące publikacji zapytań ofertowych przez beneficjentów zobowiązanych do stosowania zasady konkurencyjności. Zasada ta została omówiona w sekcji 6. 5. 3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Baza konkurencyjności Publikowanie zapytań ofertowych, w których zastosowanie ma zasada konkurencyjności w Bazie jest obowiązkowe dla projektów, które otrzymały dofinansowanie w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa i są realizowane od 4 stycznia 2016 roku. W celu ułatwienia użytkownikom korzystania z Bazy, na stronie Ministerstwa Rozwoju zostały opublikowane odpowiednie instrukcje (pn. : Jak dodać ogłoszenie? ; Jak znaleźć ogłoszenie? ) – zawierające niezbędne zalecenia i wskazówki. link do instrukcji bazy konkurencyjności funduszy europejskich W przypadku: oraz Wzór oświadczenia dotyczącego zasady konkurencyjności oraz rozeznania rynkuDokumenty do pobrania
Dokumenty związane z realizacją projektów
Program Polska Cyfrowa 2014-2020
Szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Zasady promocji i oznakowania projektów w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa
Zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
Dokumenty związane z obsługą centralnego systemu teleinformatycznego
Formularz zgłaszania informacji o podejrzeniach wystąpienia nieprawidłowości i nadużyć finansowych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa przeznaczony dla sygnalistów (tzw. whistleblower)
Poradnik dotyczący zasady równości szans kobiet i mężczyzn w funduszach unijnych na lata 2014-2020
Realizacja zasady równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Baza konkurencyjności
Beneficjent może złożyć oświadczenie (wg wzoru) wybierając odpowiedni jego wariant.
Charakterystyka
Sterowniki programowalne serii 90-30 to modułowe rozwiązania firmy GE Intelligent Platforms przeznaczone do sterowania średnimi i dużymi instalacjami automatyki, w których przeważa obsługa sygnałów dyskretnych nad analogowymi. Znajdują one zastosowanie zarówno przy automatyzacji pojedynczych instalacji, jak i dużych, kompletnych procesów produkcyjnych o charakterze rozproszonym. Seria ta charakteryzuje się prostym i szybkim programowaniem oraz obsługą co obniża koszty posiadania, serwisu i eksploatacji systemu.
Migracja do PACSystems
Seria 90-30 dnia 1. 07. 2017 została wycofana z oferty GE. Sprawdź jak wygląda migracja systemów 90-30 do PACSystems RX3i.
Budowa systemu 90-30
Elementem składowym każdego systemu sterowania budowanego w oparciu o serię 90-30 jest kaseta montażowa, jednostka centralna, zasilacz oraz moduły I/O. W celu idealnego dopasowania do potrzeb każdej instalacji w ramach serii 90-30 dostępnych jest kilka kaset montażowych w tym modele z wbudowaną jednostką centralną. Bardzo rozbudowa jest oferta modułów I/O oraz modułów komunikacyjnych pozwalających na pracę sterowników 90-30 w praktycznie wszystkich sieciach spotykanych w aplikacjach przemysłowych. |
Jednostki centralne do wielu zastosowań
Do dyspozycji użytkownika dostępnych jest 12 różnych modeli jednostek centralnych, które oprócz możliwości komunikacyjnych i ilości pamięci przeznaczonej na program różnią się od siebie ilością obsługiwanych modułów I/O oraz samą konstrukcją. Dla najmniej wymagających systemów CPU może być wbudowane w kasetę montażową redukując tym samym koszty ponoszone na zakup sprzętu. Dla wymagających aplikacji można wykorzystać jednostki centralne wyposażone w koprocesor arytmetyczny, pozwalający na wykonywanie operacji logicznych z prędkością 0. 15 ms/kB. Są to jedne z najwydajniejszych jednostek sterujących dostępnych na rynku automatyki.
Komunikacja
W systemach sterowania do średnich i dużych aplikacji możliwości komunikacyjne są bardzo istotne. Budowa i funkcjonalność systemu 90-30 pozwala na stosowanie kilku modułów komunikacyjnych jednocześnie dając możliwość wymiany danych z systemami innych dostawców.
Interfejsy komunikacyjne zintegrowane w jednostce centralnej 90-30
Dostępne w ramach serii jednostki centrale mogą być wyposażone w różne interfejsy komunikacyjne. Do standardowego wyposażenia wszystkich jednostek należy port RS485 wyprowadzony na zasilaczu obsługujący protokół Modbus RTU, SNP, SNPX i Serial I/O. W jednostkach centralnych nie wbudowanych w kastę montażową może być zintegrowany port szeregowy RS232, RS485, Profibus DP Master, Profibus DP Slave lub Ethernet. Port Ethernet wbudowany w CPU oprócz gwarancji szybkiej transmisji, pozwala na zbudowanie jednolitej platformy do wymiany danych w całej infrastrukturze, począwszy od warstwy sprzętowej, na systemach nadzorczych i planujących produkcję skończywszy.
Opcjonalne moduły komunikacyjne do 90-30
W ofercie 90-30 dostępnych jest kilka opcjonalnych modułów komunikacyjnych a modułowa budowa systemu pozwala na jednoczesne stosowanie kilku z nich. Przy ich pomocy sterownik 90-30 może pracować w sieci Genius, DeviceNet, Profibus DP, CsCAN oraz w sieciach szeregowych z interfejsem RS232 lub RS485.
Rozbudowa
Systemy sterowania zbudowane w oparciu o sterowniki serii 90-30 mogą wykorzystywać kasety montażowe obsługujące 5 lub 10 modułów. Jeśli jest to niewystarczające, do systemu można dołączyć kolejnych 7 kaset, które w zależności od wersji pozwalają na rozbudowę układu w sposób lokalny lub rozproszony. Wśród 60 różnych modułów, oprócz kart obsługujących sygnały dyskretne i analogowe, znajdują się moduły komunikacyjne oraz moduły specjalizowane do sterowania serwonapędami.
Rozbudowa serii 90-30 w oparciu o dodatkowe układy I/O
Rozbudowa serii 90-30 w oparciu o kasety rozszerzające
Jednostki centralne wbudowane w kasetę montażową
Jednostki centralne wbudowane w postaci osobnych modułów
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.