Portfolio Podręcznik ASUS 945AP130 E1 to wysokiej jakości notebook zaprojektowany dla profesjonalnego środowiska biznesowego. Wyposażony w wydajny procesor Intel Core 2 Duo T9300, 8 GB pamięci RAM oraz dysk twardy o pojemności 320 GB, notebook ten oferuje wydajność, która zaspokoi potrzeby większości profesjonalnych użytkowników. Notebook wyposażony jest w wyświetlacz o przekątnej 15,6 cala i rozdzielczości 1366 x 768, dzięki czemu można wygodnie przeglądać dokumenty i strony internetowe. Notebook zasilany jest przez w pełni zintegrowany akumulator o pojemności do 6 godzin, co pozwala na wygodne przenoszenie go wszędzie tam, gdzie jest potrzebny. Portfolio Podręcznik ASUS 945AP130 E1 został zaprojektowany z myślą o ciągłej pracy i jest idealnym narzędziem dla profesjonalistów, którzy potrzebują wydajnego notebooka.
Ostatnia aktualizacja: Portfolio Podręcznik Asus 945ap130 E1
Nowy podręcznik Starten wir! oferuje wiele aktywności w podejściu działaniowym wraz z nowymi formami komunikacyjnymi.
Opracowany na podbudowie koncepcji małych kroczków i ukierunkowany na wzbudzanie emocji u uczących się.
Podręcznik ma bardzo klarowną strukturę. Każdy temat ujęty został na rozkładówce, obejmującej 2 jednostki lekcyjne, przystosowane do każdego rodzaju kursów.
Zorientowany silnie działaniowo: na każdej rozkładówce znajduje się jedno mini-zadanie lub zadanie ukierunkowane na działanie. W podręczniku zastosowano także podejście leksykalne obejmujące uczenie się z wykorzystaniem chunks i sfokusowanie na kręgi tematyczne.
Znajduje się tu także wiele nowoczesnych rodzajów tekstów, przedstawiających styl życia młodych i mobilnych osób oraz bardzo dużo sprawdzonych rodzajów ćwiczeń wraz z dokładnymi i klarownymi wskazówkami.
Gramatyka odkrywana jest metodą induktywną poprzez klarowne i proste dochodzenie uczących się do reguł.
Do podręcznika dołączony jest dodatek Xtra Lesen, zawierający dodatkowe materiały dla lubiących czytać wraz z ćwiczeniami na końcu każdej lekcji oraz dossier przeznaczone na zadania do Portfolio. pl/kategoria/ksiazki-podreczniki/" rel="follow">Podręcznik wspiera podejście działaniowe z wykorzystaniem urządzeń mobilnych takich jak smartfony czy tablety.
Dostępna liczba sztuk | |
---|---|
Dostępność całkowita | 3 szt. (realizacja jeszcze dzisiaj) |
Dostępność w naszym magazynie | 0 szt. |
Dostępność w punktach Bonito |
---|
Darmowa dostawa już od 299, 00 zł
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt odbioru, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem PIN.
- Wydanie przesyłki następuje po podaniu numeru zamówienia oraz kodu, który jest w wiadomości SMS.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki w punkcie masz 7 dni.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
- Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
- Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki
- Listonosz doręcza przesyłkę.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz SMS-a oraz e-mail od firmy Orlen z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem.
- Pracownik punktu wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego specjalnego kodu.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu masz 3 dni.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Kurier doręcza przesyłkę.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 3, 00 zł
Treści już przeniesione ze starej wersji serwisu, ale odnośniki do źródeł zewnętrznych jeszcze nie zaktualizowane
(ostatnia aktualizacja: 2014 r. ).
Metoda ePortfolio opiera się na pomyśle, że uczący jest bezpośrednio zaangażowany w stawianie celów edukacyjnych. Ma to zapewnić zainteresowanie, zaangażowanie i motywację by osiągnąć te cele.
Uczący się powinni zostać także poinformowani o celach samej pracy z ePortfolio i obowiązujących w niej zasad oceniania.
Zauważmy więc, że struktura ePortfolio powinna wynikać z jego celów. Struktura techniczna wynika z logicznej struktury zależności między poszczególnymi elementami ePortfolio. Proces tworzenia ePortfolio rozpoczyna się od etapu planowania, który z kolei składa się z następujących faz:
Zdefiniowanie celu ePortfolio.
Określenie narzędzi i umiejętności niezbędnych do stworzenia ePortfolio.
Zdefiniowanie charakterystyk osoby oceniającej ePortfolio. Tylko znając ten kontekst możemy przejść do ostatniej fazy planowanie ePortfolio:
Planowanie struktury ePortfolio (co musi zawierać moje ePortfolio bym osiągnął/osiągnęła zamierzone cele? )
Uwaga 1: Na tym etapie powinniśmy rozważyć różnice między idealnym ePortfolio a takim, jakie jesteśmy w stanie stworzyć przy naszych umiejętnościach i z wykorzystaniem dostępnych nam narzędzi.
Uwaga 2: Na tym etapie można wybrać jeden z istniejących szablonów, o ile odpowiada on naszym potrzebom i zdolnościom. Po zaplanowaniu struktury ePortfolio można zacząć praktyczną pracę.
Spośród artefaktów, które się posiada, wybór tych, które chce się wykorzystać
Tworzenie nowych artefaktów, o ile to potrzebne.
Łączenie artefaktów w spójną, sensowną całość.
Po ukończeniu tej sesji, uczestnik powinien
umieć zaprojektować strukturę ePortfolio odpowiadającą założonym celom,
rozumieć, że struktura ePortfolio zależna jest w dużym stopniu od charakterystyk wybranego systemu ePortfolio (a nie tylko od planów twórcy),
umieć wybrać narzędzie, które najlepiej nadaje się do realizacji założonych celów.
Po tej sesji uczestnik będzie potrafił
stworzyć dobrą hierarchiczną strukturę ePortfolio,
przystosować ją do wymagań konkretnej sytuacji. 45e82b3cc0decf1d_10903">
Ćwiczenie 1. 4. 1.
Przypomnij sobie różne cele stosowania ePortfolio, które wcześniej omawialiśmy w Sesji 1 Modułu Podstawowego
Zapoznaj się z przykładami szablonów ePortfolio stworzonymi za pomocą następujących narzędzi:
Microsoft Word,
Microsoft Excel,
Microsoft PowerPoint,
HTML (strony WWW).
Zwróć szczególną uwagę na podobieństwa i różnice w strukturze. Spróbuj odpowiedzieć, które z nich wynikają z planów twórcy ePortfolio, a które ze specyfiki konkretnego narzędzia. Pomyśl, jak różne narzędzia i media mogą wpływać na kształt struktury tworzonego ePortfolio. Rozważ zarówno szanse, jak i ograniczenie które z nich wynikają.
Ćwiczenie 1. 2.
Spróbuj stworzyć szablon swojego własnego ePortfolio. Jeśli czujesz się pewnie obsługując Maharę, możesz ją do tego wykorzystać. Jeśli nie, to skorzystaj z dowolnego narzędzia, które dobrze znasz. Może to być nawet zwykły edytor tekstu.
Pracując nad tym cały czas pamiętaj o 4 etapach planowania ePortfolio. Wykorzystaj wiedzę o:
możliwych zastosowaniach ePortfolio,
istniejących szablonach ePortfolio,
gotowych ePortfolio, które widziałaś/eś.
Zastanów się nad różnymi kryteriami decydującymi o hierarchii.
Uwaga. Bardziej zaawansowani uczestnicy powinni też przejrzeć Etapy rozwoju elektronicznego portfolio autorstwa dr Barrett i zobaczyć, jaka jest jej propozycja opisu tego procesu. Zbudowała ją w oparciu o metodologię bardziej zaawansowaną niż ta pokazywana tutaj, z większym naciskiem na sam dynamiczny proces. Warto porównać oba podejścia. 45e82b3cc0decf1d_10925">
Ćwiczenie 1. 3.
(Ćwiczenie 1. 2 jest wstępem dla niniejszego ćwiczenia. Zachęcamy do pracy w parach lub grupach, gdyż umożliwia to wzajemne kształtujące ocenianie projektów ePortfolio)
Rezultatem ćwiczenia 1. jest przygotowany projekt struktury ePortfolio. Pokaż go swoim partnerom z tej aktywności. Powiedz im, jakie przyświecały Ci cele, kiedy go przygotowywałaś/eś.
Oceń pozostałe projekty. Uwzględnij:
punkt widzenia uczącego się,
punkt widzenia odpowiedzialnych za ocenę,
punkt widzenia grupy docelowej (np. pracodawcy),
poziom szczegółowości,
stopień realizacji założonych celów.
Możesz też skorzystać z tabeli pomocniczej do ewaluacji ePortfolio czy kryteriów i wskaźników do oceny ePortfolio.
Centrum pobierania | Oficjalne Wsparcie | ASUS Polska