Procedura wymiany Cabletron Systems Swpim E1

Wymiana Cabletron Systems Swpim E1 jest prostą procedurą, która może być wykonywana w domu lub w biurze. Urządzenie to jest jednym z najbardziej popularnych urządzeń sieciowych, które są używane do konfiguracji i monitorowania sieci. Proces wymiany zaczyna się od zidentyfikowania rodzaju złącza, które jest używane do połączenia Cabletron Systems Swpim E1 z siecią. Następnie trzeba usunąć wszystkie urządzenia sieciowe i podłączyć je bezpośrednio do Cabletron Systems Swpim E1. Po tym, należy skonfigurować ustawienia sieciowe i sprawdzić, czy wszystkie połączenia są poprawne. Na koniec, należy sprawdzić, czy urządzenie działa prawidłowo i czy wszystkie połączenia są stabilne.

Ostatnia aktualizacja: Procedura wymiany Cabletron Systems Swpim E1


Jakość życia pacjentów po operacji wyłonienia stomii w znacznym stopniu zależy do właściwego jej zabezpieczenia.
Optymalne zabezpieczenie stomii dwuczęściowym sprzętem stomijnym powinno spełniać następujące warunki:

  • całkowita szczelność dla gazów oraz treści jelitowej lub moczu
  • całkowita izolacja wydalanej treści od rany pooperacyjnej
  • skuteczna ochrona skóry wokół stomii
  • zapewnienie pacjentowi maksymalnego poczucia bezpieczeństwa

Szczególną zaletą dwuczęściowego sprzętu stomijnego jest możliwośćprzyklejenia płytki na kilka dni. Dzięki temu unika się drażnienia skóryprzez częste odklejanie przylepca.
Sprzęt dwuczęściowy zapewnia pewniejsze zabezpieczenie stomii.
CEL PROCEDURY
Prawidłowa wymiana sprzętu dwuczęściowego z zachowaniem kolejności działań połączona z edukacją pacjenta.
ZAKRES DZIAŁANIA
Pacjenci z wyłonioną stomią jelitową lub moczową.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Pielęgniarka lub opiekun medyczny z uprawnieniami do opieki stomijnej - jest odpowiedzialna za:

  • prawidłową wymianę dwuczęściowego sprzętu stomijnego
  • przygotowanie sprzętu oraz potrzebnych akcesoriów pomocniczych
  • przekazywanie informacji w sposób jasny i zrozumiały dla pacjenta
  • zapewnienie życzliwej atmosfery oraz intymności w czasie wymiany sprzętu

PRZYGOTOWANIE POMIESZCZENIA
/ w zależności od warunków danego oddziału /

  • sala chorych, gabinet zabiegowy, łazienka
  • lusterko /umieszczone na stałe lub przenośne/
  • dostęp do bieżącej ciepłej wody
  • kozetka
  • PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU STOMIJNEGO I DODATKOWYCH MATERIAŁOW POMOCNICZYCH

    • sprzęt dwuczęściowy składający się z płytki i odpowiedniego rodzaju worka
    • akcesoria do pielęgnacji skóry wokół stomii
    • nożyczki
    • długopis
    • miarka do stomii
    • gaza, ręcznik papierowy, papier toaletowy
    • rękawiczki
    • kosz na odpady medyczne
    • PRZYGOTOWANIE PACJENTA
      Pielęgniarka/ opiekun medyczny- informuje pacjenta o potrzebie wymiany sprzętu stomijnego i uzgadnia z nim czas i miejsce.
      PRZEBIEG PROCEDURY
      Pielęgniarka:

      • ocenia bieżące możliwości psychofizyczne pacjenta w zakresiemożliwości wykonywania wymiany worka oraz przyswajania wiedzyuwzględniając:
        • dobę pooperacyjną
        • stan psychiczny
        • stopień świadomości
        • wiek
        • aktywność fizyczną
        • percepcję wzrokową
        • sprawność manualną
        • przygotowuje odpowiedni zestaw dwuczęściowy
        • zakłada rękawiczki
        • ustala pozycję ciała jaką przyjmie pacjent w trakcie wymianysprzętu stomijnego /leżąca, siedząca, stojąca/ i pomaga przyjąć wybranąpozycję
        • odsłania brzuch
        • o ile jest taka potrzeba opróżnia worek stomijny / dotyczy torodzaju worka- ileo i uro/ ze zgromadzonej treści jelitowej lub moczu
        • gdy jest to możliwe oraz gdy istnieje taka potrzeba udostępnia pacjentowi lusterko celem uzyskania lepszej widoczności stomii
        • delikatnie, zaczynając od górnej części, odkleja palcami jednejręki zużytą płytkę, przytrzymując jednocześnie palcami drugiej rękiskórę tak aby uniknąć jej nadmiernego pociągania; dodatkowo używachusteczki/gaziki zmywające które ułatwiają i zmniejszają ból skóryprzy usuwaniu płytki
        • zużyty sprzęt wyrzuca do kosza na odpady medyczne
        • gazą wyciera resztki kału, śluzu z powierzchni śluzówki stomii orazskóry wokół niej i wyrzuca zużyty materiał do kosza na odpady medyczne
        • zmywa skórę wokół stomii oraz śluzówkę stomii za pomocą gazy, ciepłej wody oraz mydła
        • ręcznikiem papierowym delikatnie osusza skórę i stomię
        • przykłada miarkę do stomii aby odrysować odpowiedni kształt
        • nożyczkami wycina w miarce otwór w przybliżeniu odpowiedni do wielkości i kształtu stomii
        • przykłada szablon do stomii i sprawdza czy nie trzeba nanieść poprawek
        • przykłada miarkę z ostatecznie opracowanym szablonem do płytki i długopisem odrysowuje wzór
        • nożyczkami wycina otwór w płytce
        • jeszcze raz osusza skórę wokół stomii
        • stosując chusteczki/gaziki z płynem ochronnym przygotowuje powierzchnię skóry do przyklejenia woreczka
        • zdejmuje papier lub folię zabezpieczającą część przylepną płytki
        • zabezpiecza okolicę stomii pastą uszczelniająco – gojącą:pierwsza wersja:
        • wyciska wianuszek pasty wokół śluzówki stomii bezpośrednio z tubki
        • wilgotnym palcem modeluje pastę tak aby dotykała do śluzówki stomii
        • czeka do momentu zgęstnienia pasty, około 2-3 minuty
        • druga wersja:
        • wyciska wianuszek pasty bezpośrednio na płytkę, wokół wyciętego otworu
        • wilgotnym palcem modeluje pastę przesuwając ją w kierunku brzegu otworu
        • przykleja płytkę do lekko naciągniętej skóry wokół stomii
        • dociska palcem powierzchnię płytki między śluzówką stomii a pierścieniem
        • przygotowuje odpowiedni rodzaj worka, końcówkę worka ileo zapina odpowiednią zapinką, w worku uro zamyka kranik
        • dopina do płytki odpowiedni rodzaj worka prosząc jednocześniepacjenta o napięcie powłok brzusznych; dużym ułatwieniem jestposmarowanie wystającej części pierścienia płytki chusteczką/gazikiemzmywającym
        • pociągając delikatnie worek w dół sprawdza czy jest on prawidłowo przypięty
        • zasłania pacjentowi brzuch
        • zdejmuje rękawiczki i wyrzuca je do kosza na odpady medyczne
        • wykonuje higieniczne mycie rąk
        • uzupełnia dokumentację pacjenta
        • ALGORYTM POCHODZI Z PODRĘCZNIKA DLA PIELĘGNIAREK "PODSTAWY PIELĘGNIARSTWA TOM 2 "

          Zalecany okres wymiany kategorii części Sonda lambda: 100000 km

          Ważne!

          Procedura wymiany może być stosowana dla:
          TOYOTA Wish MPV (_E1_) 1. 8 HiZobacz więcej

          Kolejne kroki mogą się różnić w zależności od konstrukcji samochodu.

          Niniejszy film przedstawia procedurę wymiany podobnej części samochodowej w innym pojeździe

          Wszystkie części, które można wymienić – Sonda lambda do Wish MPV (_E1_) i innych modeli TOYOTA

          Sonda lambda

          Zestaw kluczy nasadowych, sonda lambda

          Klucz nasadowy, sonda lambda

          Wymiana: sondy lambda – TOYOTA Wish MPV (_E1_). Eksperci z AUTODOC zalecają:

          • Po wymianie sondy lambda usuń kod usterki ze sterownika elektronicznego i pozwól ECU dostosować się do nowego czujnika.
          • Wszystkie prace powinny być dokonane na zgaszonym silniku.Uwaga: wszystkie prace na samochodzie – TOYOTA Wish MPV (_E1_) – powinny być wykonywane przy zgaszonym silniku.

          Wymianę należy przeprowadzać w tej kolejności:

          1. Skorzystaj z osłony chroniącej zderzak w celu zapobiegnięcia uszkodzenia powłoki lakierniczej oraz plastikowych elementów samochodu.

            Odłącz wtyczkę sondy lambda.

          2. Poluzuj opaskę zaciskową, aby odłączyć wiązkę przewodów sondy lambda. Skorzystaj z wkrętaka płaskiego.

          3. Wyczyść element mocujący sondę lambda. Użyj drucianej szczotki. Skorzystaj ze spreju WD-40.

          4. Odkręć element mocujący sondę lambda. Użyj klucza oczkowego otwartego nr 22. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.

          5. Natnij gwint dla nowej sondy lambda. Użyj gwintownika. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/s9. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/retina/s9. svg" alt="Jak trudno jest to zrobić samemu: wymień Sonda lambda w TOYOTA Wish MPV (_E1_) 1. 8 Hi 2009 - pobierz ilustrowany przewodnik"/>

            Wyczyść miejsce mocowania sondy lambda. Skorzystaj z uniwersalnego preparatu czyszczącego w aerozolu.

            W takim przypadku należy wyjąć złącze ze starej sondy lambda i włożyć je do nowej sondy.

          6. Odetnij złącze od starej sondy lambda. Użyj szczypiec.

          7. Skróć kable starego złącza sondy lambda w taki sposób, aby każdy kolejny kabel był krótszy od poprzedniego. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/s12. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/retina/s12. svg" alt="TOYOTA WISH 2. 0 Zi Sonda lambda wymiana: przewodniki online i samouczki wideo"/>

            W analogiczny sposób skróć kable nowej sondy lambda. Użyj szczypiec.Przestrzegaj oznaczeń kolorystycznych kabli. Jeśli nie są one zgodne, sprawdź w instrukcji producenta, jaka jest prawidłowa kolejność podłączania.

          8. Zdejmij izolację z kabli złącza i nowego czujnika. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/s14. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/retina/s14. svg" alt="Wish MPV (_E1_) 1. 8 Hi 4WD 2007 Sonda lambda instrukcje warsztatowe samodzielnej wymiany"/>

            Nałóż rurkę termokurczliwą na wiązkę kabli sondy lambda.

          9. Za pomocą tulejek lutowniczych połącz kable sondy lambda z kablami złącza zgodnie z oznaczeniami kolorystycznymi.

          10. Zaciśnij tulejki lutownicze. Użyj szczypiec zaciskowych.

          11. Obkurcz rurki termokurczliwe tulejek lutowniczych. Użyj opalarki.

          12. Nasuń założoną wcześniej rurkę termokurczliwą na połączenie kabli.

          13. Obkurcz rurkę termokurczliwą. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/s20. com/club-manual/optimize/manual_images/23599/retina/s20. 8 Hi 4WD 2005 Sonda lambda: darmowe instrukcje warsztatowe"/>

            Nasmaruj gwint nowej sondy lambda. Użyj smaru ceramicznego wysokotemperaturowego.

          14. Zamontuj nową sondę lambda.

          15. Dokręć element mocujący sondę lambda. Użyj 22 mm nasadki do sondy lambda. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 40 Nm.

          16. Obrób wtyczkę sondy lambda. Skorzystaj ze smaru dielektrycznego.

          17. Podłącz wtyczkę sondy lambda.

          18. Podłącz wiązkę kabli sondy lambda za pomocą opaski zaciskowej.Włącz silnik na kilka minut. Jest to niezbędne, aby upewnić się, że części odpowiednio pracują.Zdejmij osłonę chroniącą zderzak.

          Czy ta instrukcja obsługi była pomocna?

          Proszę oceń tę instrukcję obsługi w skali od 1 do 5. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu z nami.0 - użytkowników zagłosowało

          Twój profil jest Twoim osobistym asystentem

          Śledzi wydatki na auto, prowadzi książkę serwisową, harmonogram wymiany i zapisuje ulubione materiały, notatki i dokumenty

          Twój osobisty menedżer wydatków na samochód, wskazówki serwisowe, przypomnienia o zbliżających się terminach i interwałach serwisowych, instrukcje samodzielnej naprawy - wszystko to w Twoim telefonie

          Aby pobrać aplikację:

          • - zeskanuj kod QR
          • - pobierz z App Store
          • - pobierz z Google Play

          Wskazówki i triki dotyczące TOYOTA Wish MPV (_E1_)

          Zobacz więcej

          Najczęściej wymieniane części samochodowe w TOYOTA WISH

          Profesjonalne instrukcje obsługi do najpopularniejszych modeli marki TOYOTA

          1 Departament Usług Operatorskich Instrukcja przystąpienia Podmiotów do wymiany dokumentów poprzez system SWI-RT Data opracowania: 10 grudnia 2014 Data zatwierdzenia: 18 grudnia 2014 Warszawa, 18 grudnia 2014 r. Polskie Sieci Elektroenergetyczne Spółka Akcyjna (uprzednio działająca pod firmą Polskie Sieci Elektroenergetyczne Operator S. A. ), Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 165, Sekretariat: tel, fax, NIP:, REGON, Nr KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, Numer rachunku bankowego: Wysokość kapitału zakładowego:, kapitał zakładowy w całości wpłacony

          2 SPIS TREŚCI: 1 HISTORIA ZMIAN DOKUMENTU SKRÓTY I DEFINICJE UŻYWANE W DOKUMENCIE PRZEZNACZENIE DOKUMENTU DOKUMENTY POWIĄZANE ODPOWIEDZIALNOŚCI NADZÓR NAD REALIZACJĄ INSTRUKCJI ROLE PODMIOTÓW OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW TERMIN OBOWIĄZYWANIA DOKUMENTY SYSTEMU SWI-RT ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA DO WYMIANY DOKUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU SWI-RT OBSŁUGA WNIOSKU W WERSJI PAPIEROWEJ O NADANIE UPRAWNIEŃ DO SYSTEMU SWI-RT OBSŁUGA WNIOSKU W WERSJI ELEKTRONICZNEJ O NADANIE UPRAWNIEŃ DO SYSTEMU SWI-RT ZAŁOŻENIE KONTA I NADANIE UPRAWNIEŃ DO SYSTEMU SWI-RT W ŚRODOWISKU TESTOWYM AUTORYZACJA POŁĄCZEŃ I DOSTĘPU DO SYSTEMU SWI-RT W ŚRODOWISKU TESTOWYM TESTOWANIE WYMIANY DOKUMENTÓW Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU SWI-RT ZGŁOSZENIE NOWEGO OBIEKTU ELEKTROWNIANEGO I JEGO PARAMETRÓW ZGŁOSZENIE ZMIANY PARAMETRÓW OBIEKTU ELEKTROWNIANEGO ZGŁOSZENIE REMONTÓW I UBYTKÓW DO PLANU KOORDYNACYJNEGO ROCZNEGO I MIESIĘCZNEGO (PKR I PKM) ZGŁOSZENIE NIEDYSPOZYCYJNOŚCI WYTWÓRCY NJWCD ZGŁOSZENIE RZECZYWISTEJ GENERACJI OBIEKTU NJWCD ZGŁOSZENIE NIEDYSPOZYCYJNOŚCI ODBIORCY ZAŁOŻENIA KONTA I NADANIE UPRAWNIEŃ DO SYSTEMU SWI-RT W ŚRODOWISKU PRODUKCYJNYM... 25 Strona 2 z 28

          3 12 AUTORYZACJA POŁĄCZEŃ I DOSTĘPU DO SYSTEMU SWI-RT W ŚRODOWISKU PRODUKCYJNYM SPIS TABEL... 28 Strona 3 z 28

          4 1 Historia zmian dokumentu Lp. Wersja Data Autor Zakres zamian PSE Operator S. Utworzenie dokumentu PSE S. Aktualizacja instrukcji do nowej wersji systemu SWI-RT PSE S. Aktualizacja: dodanie nowych ról reprezentantów Podmiotów, dodanie nowego dokumentu elektronicznego: Wniosek, zmiana sposobu obsługi Wniosku PSE S. Aktualizacja:- rozszerzenie zakresu przekazywanych danych (nowe typy obsługiwanych dokumentów) o niedyspozycyjność odbiorców oraz niedyspozycyjność njwcd określoną po zamknięciu planów koordynacyjnych dla trybu średniookresowego. Rozszerzenie zakresu obsługi wniosków o nadanie uprawnień o nowe role. Tabela 1 Historia zmian dokumentu Strona 4 z 28

          5 2 Skróty i definicje używane w dokumencie Nazwa Instrukcja Inny podmiot Obszar ODM OSD OSP PKM PKR Podmiot SWI-RT System Środowisko testowe Środowisko produkcyjne Właściciel Wniosek Opis Instrukcja przystąpienia Podmiotów do wymiany dokumentów poprzez system SWI-RT. Podmiot realizujący wymianę danych z wykorzystaniem systemu SWI-RT nie będący OSD, Oddziałem OSD, Właścicielem obiektów elektrownianych, dla których jest realizowana wymiana danych. Lista obiektów elektrownianych, dla których Podmiot wymienia dane lub nadzoruje proces wymiany danych. Obszar może być obszarem domyślnym tj. obszar: OSP, ODM, OSD/Oddział OSD, Właściciel lub obszarem określonym przez zestaw wskazanych obiektów elektrownianych lub odbiorczych. Spółka Obszarowa OSP. Operator Systemu Dystrybucyjnego. Operator Systemu Przesyłowego. Plan Koordynacyjny Miesięczny. Plan Koordynacyjny Roczny. Podmiot, reprezentowany przez Reprezentantów Podmiotów w rolach określonych we Wniosku, uczestniczący w procesach wymiany danych wspieranych przez system SWI-RT. System Wymiany Informacji Rynku Technicznego. System SWI-RT. Wydzielony podsystem Systemu informatycznego OSP wykorzystywany do prowadzenia testów funkcjonalnych i sprzętowych. Wydzielony podsystem Systemu informatycznego OSP wykorzystywany do wsparcia procesów biznesowych Operatora. Właściciel obiektu elektrownianego. Wniosek o nadanie/zmianę/odebranie uprawnień do systemu Strona 5 z 28

          6 SWI-RT. Wytwórca Wytwórca energii elektrycznej, bądź skojarzonej, podłączony do systemu przesyłowego Odbiorca Odbiorca energii elektrycznej. Wnioskujący Osoba reprezentująca Podmiot, wyznaczona do uczestnictwa w procesie wymiany dokumentów z OSP lub prowadząca nadzór nad przebiegiem procesów wspieranych przez system SWI-RT. Tabela 2 Skróty i definicje używane w dokumencie Strona 6 z 28

          7 3 Przeznaczenie dokumentu Dokument jest materiałem instruktażowym przeznaczonym dla reprezentantów Podmiotów, przystępujących do wymiany dokumentów z wykorzystaniem Systemu SWI-RT w ramach: procesu zgłaszania i zmiany parametrów obiektów elektrownianych, procesu przygotowywania planów koordynacyjnych w horyzoncie średniookresowym i miesięcznym dla obiektów elektrownianych, procesu zgłaszania niedyspozycyjności njwcd, procesu zgłaszania rzeczywistej generacji njwcd, procesu zgłaszania planowych i nieplanowych niedyspozycyjności Odbiorców. Instrukcja obejmuje następujące kroki: a) Zgłoszenie uczestnictwa do wymiany dokumentów z wykorzystaniem systemu SWI-RT, b) Założenie konta i nadanie uprawnień do systemu SWI-RT w środowisku testowym, c) Autoryzację połączeń i dostępu do systemu SWI-RT w środowisku testowym, d) Testowanie wymiany dokumentów z wykorzystaniem systemu SWI-RT, e) Założenie konta i nadanie uprawnień do systemu SWI-RT w środowisku produkcyjnym, f) Autoryzację połączeń i dostępu do systemu SWI-RT w środowisku produkcyjnym. g) Uruchomienie dostępu do systemu SWI-RT. Wykonanie powyższych kroków jest warunkiem koniecznym do przystąpienia Podmiotów do procesu wymiany informacji z OSP. Strona 7 z 28

          8 4 Dokumenty powiązane Z niniejszą Instrukcją powiązane są wyszczególnione poniżej dokumenty, które wspierają proces wymiany informacji z OSP: a) Wzór wniosku o nadanie/zmianę/odebranie uprawnień do systemu SWI-RT obszar Wytwórców, b) Wzór wniosku o nadanie/zmianę/odebranie uprawnień do systemu SWI-RT obszar Odbiorców c) Instrukcja Użytkownika systemu SWI-RT, d) Instrukcja wymiany dokumentów z wykorzystaniem systemu SWI-RT, e) Plan testów wymiany dokumentów za pośrednictwem systemu SWI-RT. Wzór wniosku o nadanie/zmianę/odebranie uprawnień do systemu SWI-RT jest opublikowany na stronie internetowej: pozostałe dokumenty są udostępniane drogą po złożeniu Wniosku podmiotu. Strona 8 z 28

          9 5 Odpowiedzialności 5. 1 Nadzór nad realizacją instrukcji Nadzór nad prawidłowym wykonaniem poszczególnych czynności opisanych w Instrukcji sprawuje Departament Usług Operatorskich PSE S. 5. 2 Role podmiotów Wymiana dokumentów poprzez system SWI-RT zakłada udział reprezentantów podmiotów w następujących rolach: Lp. Rola Odpowiedzialność Dane kontaktowe 1. Koordynator Obszaru Monitoruje przebieg procesu planowania poprzez przeglądanie dokumentów z koordynowanego obszaru. 2. Koordynator OSP Obsługuje Wnioski o nadanie uprawnień do systemu SWI- RT 4. Administrator Konfiguracji Zarządza dostępem do systemu SWI-RT i uprawnieniami użytkowników 5. Koordynator Testów Prowadzi testy przyłączeniowe do systemu SWI-RT 6. Koordynator Podmiotu Zarządza użytkownikami i ich uprawnieniami w koordynowanym obszarze. Dane teleadresowe Koordynatora Obszaru PSE S. Departamentu Usług Operatorskich Wydział Eksploatacji Aplikacji Operatorskich ul. Warszawska 165; Konstancin-Jeziorna swirtadmin@pse. pl PSE S. Departamentu Teleinformatyki Wydział Platform Systemowych ul. Departamentu Usług Operatorskich Wydział Aplikacji Rynkowych ul. pl Dane teleadresowe Koordynatora Podmiotu Strona 9 z 28

          10 7. Zgłaszający do planów (oobszar Wytwórców) 8. Zgłaszający poza planami (obszar Wytwórców) 9. Zgłaszający (obszar Odbiorców) Tabela 3 Role podmiotów Uzgadnia plany i zarządza konfiguracją obiektów elektrownianych Zgłasza niedyspozycyjności i rzeczywistą generację obiektów elektrownianych njwcd Zgłasza nieplanowe niedyspozycyjności obiektów odbiorczych Dane teleadresowe Zgłaszającego do planu z obszaru Wytwórców Dane teleadresowe Zgłaszającego poza planem z obszaru Wytwórców Dane teleadresowe Zgłaszającego z obszaru Odbiorców Podmiot, przystępujący do zgłaszania danych poprzez system SWI-RT powinien wybrać odpowiedni typ wniosku (obszar Wytwórców lub obszar Odbiorców) i wskazać we Wniosku osobę, która będzie pełniła rolę Zgłaszającego z obszaru. W celu usprawnienia procesu korzystania z systemu SWI-RT Podmiot powinien (nie musi) wyznaczyć osobę, która będzie pełniła rolę Koordynatora Podmiotu. Osoba pełniącą rolę Koordynatora Podmiotu może zgłaszać z wykorzystaniem elektronicznej wersji Wniosku, użytkowników systemu SWI-RT dla koordynowanego Obszaru tj. inne osoby reprezentujące Podmiot w rolach: Koordynatora Podmiotu, Koordynatora Obszaru lub Zgłaszającego. W przypadku, gdy Podmiot nie zgłosi żadnej osoby do roli Koordynatora Podmiotu, zgłaszanie wszystkich reprezentantów podmiotów dla ról Koordynatora Obszaru lub Zgłaszających powinno być realizowane z wykorzystaniem papierowej wersji Wniosku. W celu nadzoru nad realizacją procesu Podmiot może (nie musi) wyznaczyć osobę, która będzie pełniła rolę Koordynatora Obszaru tj. osobę z dostępem do systemu polegającym na przeglądaniu wszystkich obiektów i ich parametrów oraz wymienianych dokumentów z koordynowanego Obszaru. W przypadku, gdy rolę Zgłaszającego do planów lub poza planami dla tego samego Obszaru/Podobszaru posiadają dwa podmioty lub więcej (np. OSD, Oddział OSD, Właściciel, Inny podmiot), wówczas podczas obsługi Wniosku, Koordynator OSP musi uzgodnić, który z tych podmiotów jest Zgłaszającym odpowiedzialnym tj., z którym z tych Podmiotów Koordynator OSP będzie wyjaśniał rozbieżności. Informacja ta jest rejestrowana w systemach OSP. OSP powinien wyznaczyć osobę, która będzie pełniła rolę Koordynatora OSP. Koordynator OSP obsługuje Wnioski w wersji papierowej i elektronicznej (Wnioski obsługiwane przez Koordynatora Podmiotu), w tym: - nadaje uprawnienia (Administrator Konfiguracji), - prowadzi testy przyłączeniowe (Koordynator Testów). Strona 10 z 28

          11 5. 3 Obowiązki uczestników Niniejsza Instrukcja nakłada na wszystkich reprezentantów Podmiotów, którzy uczestniczą w wyszególnionych w rozdziale 5. 2 rolach obowiązek przestrzegania dopuszczalnych czasów wykonania poszczególnych kroków instrukcji określonych w rozdziałach 7-12 niniejszego dokumentu, a w przypadku braku możliwości dotrzymania terminu wykonania, obowiązek informowania zaangażowanych stron o przyczynach opóźnień. 4 Termin obowiązywania Niniejsza Instrukcja wchodzi w życie z dniem jej opublikowania na stronie internetowej OSP ( Strona 11 z 28

          12 6 Dokumenty systemu SWI-RT Z wykorzystaniem systemu SWI_RT wymieniane są następujące typy dokumentów: Lp. Typ Nazwa 1. WNIOSEK Wniosek o nadanie / zmianę / odebranie uprawnień do systemu SWI-RT obszar Wytwórców, Wniosek o nadanie / zmianę / odebranie uprawnień do systemu SWI-RT obszar Odbiorców, 2. ZPOE Zgłoszenie Obiektów i Parametrów Obiektów Elektrownianych 3. OZPOE Odrzucenie Zgłoszenia Parametrów Obiektów Elektrownianych 4. ZZPOE Zatwierdzenie Zgłoszenia Parametrów Obiektów Elektrownianych 5. IPOE Informacja o Parametrach Obiektów Elektrownianych 6. ZRU Zgłoszenie Remontów i Ubytków 7. PZRU Przyjęcie Zgłoszenia Remontów i Ubytków 8. OZRU Odrzucenie Zgłoszenia Remontów i Ubytków 9. KZRU Korekta Zgłoszenia Remontów i Ubytków 10. ZZRU Zatwierdzone Zgłoszenie Remontów i Ubytków 11. IPZRU Informacja o Przyjętych Zgłoszeniach Remontów i Ubytków 12. KIRT Komunikat Informacyjny Rynku Technicznego 13. PKIRT Potwierdzenie Komunikatu Informacyjnego Rynku Technicznego 14. ZNW Zgłoszenie Niedyspozycyjności Wytwórcy njwcd 15. ZRG Zgłoszenie Rzeczywistej Generacji njwcd 16. ZNO Zgłoszenie Niedyspozycyjności Odbiorcy Tabela 4 Dokumenty systemu SWI-RT Szczegółową specyfikację i zasady wymiany dokumentów określa Instrukcja wymiany dokumentów z wykorzystaniem SWI-RT. Strona 12 z 28

          13 7 Zgłoszenie uczestnictwa do wymiany dokumentów z wykorzystaniem systemu SWI-RT 7. 1 Obsługa Wniosku w wersji papierowej o nadanie uprawnień do systemu SWI-RT Lp. Opis czynności Odpowiedzialny Dopuszczalny 1. W celu utworzenia konta użytkownika systemu SWI-RT, należy pobrać ze strony i wypełnić odpowiedni do zakresu przesyłanych danych Wniosek o nadanie/zmianę/odebranie uprawnień do systemu SWI-RT. Wniosek powinien określać: W części A: Typ podmiotu ubiegającego się o nadanie uprawnień wg kategorii określonych we Wniosku Nazwę podmiotu nazwę podmiotu, którego reprezentantem jest osoba ubiegająca się o założenie konta, W części B: Dane osobowe i kontaktowe reprezentanta podmiotu, dla którego ma być utworzone konto dostępowe, W części C: Dla Wniosku typu obszar Wytwórców: Rodzaj dostępu wypełniając część C. 1 i/lub C. 2: - w części C. 1 obszary oraz role jakie ma pełnić reprezentant Podmiotu w danym obszarze, - w części C. 2 obiekt/y oraz role jakie ma pełnić reprezentant Podmiotu dla danego obiektu, Dla Wniosku typu obszar Odbiorców: - w części C obiekt/y oraz role jakie ma pełnić reprezentant Podmiotu dla danego obiektu, Reprezentant Podmiotu czas wykonania 1 1 Dopuszczalny czas wykonania: czas wyrażony w dniach roboczych, po upłynięciu którego nabiera mocy, obowiązek informowania zaangażowanych stron o przyczynach opóźnień, zgodnie z pkt niniejszej Instrukcji. Strona 13 z 28

          14 Dla obu typów Wniosku: Datę obowiązywania uprawnień 2 Cześć D: Parametry autoryzacji: - dla osób posiadających token: należy zaznaczyć opcję RSA SecurID i podać 9 cyfrowy numer identyfikacyjny znajdujący się na odwrocie tokena. lub dla osób korzystających z telefonu komórkowego: należy zaznaczyć opcję OTP/SMS i podać numer telefonu komórkowego, który będzie używany do autoryzacji za pomocą haseł jednorazowych przesyłanych sms-em. Wypełniony wg podanego wyżej wzorca Wniosek należy uzupełnić w polach: Data i Podpis reprezentanta podmiotu oraz Data i Podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu, a następnie wysłać jego kopię (skan) poprzez e- mail na adres: swirtadmin@pse. pl oraz oryginał pocztą (w ciągu 7 dni) na adres: PSE S. Departament Usług Operatorskich Pion Aplikacji Operatorskich ul. Warszawska Konstancin-Jeziorna W przypadku zaznaczeniu na Wniosku opcji autoryzacji RSA SecurID - użytkownik nie posiadający tokena zarejestrowanego w PSE S. A, Reprezentant podmiotu jest zobowiązany dodatkowo do przesłania na adres swirtadmin@pse. pl pliku Seed 3 w formacie XML do rejestracji tokena w systemach bezpieczeństwa PSE S. Koordynator OSP przeprowadza formalną weryfikację Wniosku papierowego: W przypadku negatywnej weryfikacji, Wniosek jest odsyłany do Wnioskodawcy z podaniem przyczyny odrzucenia. W przypadku pozytywnej weryfikacji: - dla Wnioskującego, który zaznaczył sposób autoryzacji RSA SecurID - użytkownik nie posiadający tokena zarejestrowanego w PSE S. A Koordynator OSP uzgadnia z nim tryb przekazania hasła do autoryzacji tokena, pozyskuje je zgodnie z ustaleniami i Koordynator OSP 2 Pole Data do jest obowiązkowe w przypadku, gdy nadawane są uprawnienia czasowe lub dla Wniosku odnoszącego się do odebrania uprawnień. 3 Seed: kod przypisany do tokena Secure ID umożliwiający pracę użytkownika z tokenem. Strona 14 z 28

          15 przekazuje wraz z plikem Seed do Administratora Konfiguracji celem zaopiniowania, - w pozostałych przypadkach wprowadza Wniosek w formie elektronicznej do systemu (status Wniosku Wprowadzony). 3. Administrator Konfiguracji opiniuje otrzymany plik Seed wraz z otrzymanym hasłem do autoryzacji tokena: Administrator Konfiguracji - w przypadku negatywnej weryfikacji przekazuje Koordynatorowi OSP informację o przyczynie odrzucenia, - w przypadku pozytywnej weryfikacji rejestruje token w systemach bezpieczeństwa PSE S. 4. Koordynator OSP: Koordynator OSP - w przypadku negatywnej weryfikacji przez Administratora Konfiguracji odsyła Wniosek pocztą elektroniczną do Wnioskodawcy z podaniem przyczyny odrzucenia oraz rejestruje zmianę statusu Wniosku z Wprowadzony na Odrzucony wraz z uzupełnieniem pola o przyczynie odrzucenia, - w przypadku pozytywnej weryfikacji przez Administratora Konfiguracji zmienia status Wniosku z Wprowadzony na Zarejestrowany i przekazuje informację Koordynatorowi Testów. Koordynator Testów określa w uzgodnieniu z Koordynator Wnioskującym, czy wymagane jest przeprowadzenie testów przyłączeniowych: Testów - w przypadku, gdy testy przyłączeniowe nie są wymagane przekazuje do Koordynatora OSP zgodę na założenie konta. Konto zakładane jest zgodnie z krokami procedury zawartymi w Rozdziale 11 niniejszej Instrukcji, - w przypadku, gdy testy są wymagane uzgadnia zakres testów i przekazuje informację Koordynatorowi OSP. 6. Koordynatorowi OSP w przypadku gdy testy Koordynator OSP przyłączeniowe są wymagane zmienia status Wniosku z Zarejestrowany na Testowany i postępuje zgodnie z krokami procedury zawartymi w Rozdziale 8 niniejszej Instrukcji. Tabela 5 Zgłoszenie uczestnictwa na podstawie Wniosku papierowego 3 dni 7. 2 Obsługa Wniosku w wersji elektronicznej o nadanie uprawnień do systemu SWI-RT Strona 15 z 28

          16 Lp. Reprezentant Podmiotu zgłasza swoje dane identyfikacyjne do Koordynatora Podmiotu. Koordynator Podmiotu, po uprzednim zalogowaniu się do środowiska produkcyjnego systemu SWI-RT, wprowadza elektroniczną wersję Wniosku o nadanie uprawnień do Systemu. Po wprowadzeniu danych z Wniosku (zestaw danych jak dla Wniosku papierowego: Tabela 5 Zgłoszenie uczestnictwa) Koordynator Podmiotu wysyła Wniosek do Koordynatora OSP (status Wniosku zmieniony na Wysłany). Jednocześnie wysyłana jest automatycznie wiadomość /sms 4 do Koordynatora OSP z informacją o wysłaniu w Wniosku o nadanie uprawnień. Koordynator OSP, po otrzymaniu informacji e- mail/sms o pojawieniu się w Systemie nowego Wniosku o nadanie uprawnień dla reprezentanta Podmiotu, przeprowadza formalną weryfikację elektronicznej wersji Wniosku w Systemie. W przypadku negatywnej weryfikacji status Wniosku jest zmieniany na Odrzucony i jednocześnie wysyłana jest wiadomość e- mail/sms 5 do Koordynatora Podmiotu z potwierdzeniem odrzucenia Wniosku. W przypadku pozytywnej weryfikacji: - dla reprezentanta Podmiotu, który wybrał sposób autoryzacji RSA SecurID i nie posiada tokena zarejestrowanego w PSE S. A Koordynator OSP uzgadnia z Koordynatorem Podmiotu tryb przekazania hasła do autoryzacji tokena, pozyskuje je zgodnie z ustaleniami i przekazuje wraz z plikiem Seed do Administratora Konfiguracji w celu zaopiniowania, - w pozostałych przypadkach Wniosek jest dalej obsługiwany jak w pkt. Reprezentant Podmiotu Koordynator Podmiotu Koordynator OSP czas wykonania 4 Powiadomienia i/lub sms są generowane przez System automatycznie zależnie od ustawień w zakładce Konfiguracja powiadomień w systemie SWI-RT. 5 Powiadomienia i/lub sms są generowane przez System automatycznie zależnie od ustawień w zakładce Konfiguracja powiadomień w systemie SWI-RT. Strona 16 z 28

          17 4. Administrator Konfiguracji opiniuje otrzymany plik Seed wraz z hasłem do autoryzacji tokena: - w przypadku negatywnej weryfikacji przekazuje Koordynatorowi OSP informację o przyczynie odrzucenia. Administrator Konfiguracji - w przypadku pozytywnej weryfikacji rejestruje token w systemach bezpieczeństwa PSE S. Koordynator OSP: Koordynator OSP - w przypadku negatywnej weryfikacji przez Administratora Konfiguracji zmienia status Wniosku z Wysłany na Odrzucony wraz z uzupełnieniem pola o przyczynie odrzucenia, jednocześnie wysyłana jest wiadomość /sms do Koordynatora Podmiotu z potwierdzeniem odrzucenia Wniosku, - w przypadku pozytywnej weryfikacji przez Administratora Konfiguracji zmienia status Wniosku z Wysłany na Zarejestrowany i przekazuje informację Koordynatorowi Testów, jednocześnie wysyłana jest wiadomość /sms do Koordynatora Podmiotu z potwierdzeniem zarejestrowania Wniosku. 7. Koordynator OSP, w przypadku gdy testy Koordynator OSP przyłączeniowe są wymagane, zmienia status Wniosku z Zarejestrowany na Testowany i postępuje zgodnie z krokami procedury zawartymi w Rozdziale 8 niniejszej Instrukcji. Tabela 6 Zgłoszenie uczestnictwa na podstawie Wniosku elektronicznego 3 dni Strona 17 z 28

          18 8 Założenie konta i nadanie uprawnień do systemu SWI-RT w środowisku testowym Lp. Dla wniosków o statusie Testowany Koordynator Testów kopiuje Wniosek na środowisko testowe systemu SWI-RT. Koordynator Testów czas wykonania 2. Zakłada nowe konto w systemie testowym SWI- Koordynator RT dla reprezentanta Podmiotu wraz z określeniem typu autoryzacji określonej w Testów nadesłanym Wniosku (OTP/SMS lub RSASecurID): generuje unikalną nazwę użytkownika (Login), niezbędną do autoryzacji w systemie SWI-RT, zmienia status Wniosku na środowisku testowym systemu SWI-RT na Zatwierdzony. Po utworzeniu konta w środowisku testowym Koordynator systemu SWI-RT wysyłana jest automatycznie wiadomość /sms na adres i numer telefonu Testów reprezentanta Podmiotu wskazanego we Wniosku, z informacją o utworzeniu konta. W przypadku, gdy wykorzystywany jest sposób autoryzacji OTP/SMS, wiadomość będzie zawierała dodatkowo hasło potrzebne do autoryzacji. Następnie postępuje zgodnie z Rozdziałem 9 niniejszej Instrukcji. Tabela 7 Założenie konta i nadanie uprawnień do systemu SWI-RT w środowisku testowym Strona 18 z 28

          19 9 Autoryzacja połączeń i dostępu do systemu SWI-RT w środowisku testowym Proces autoryzacji połączenia do systemu SWI-RT ma na celu weryfikację poprawności utworzonego konta i nadania uprawnień reprezentantowi Podmiotu w środowisku testowym systemu SWI-RT. Lp. Opis czynności Odpowiedzialność Dopuszczalny 1. Po otrzymaniu informacji /sms o założeniu konta w środowisku testowym systemu SWI-RT, reprezentant Podmiotu weryfikuje możliwość zalogowania się do Systemu (zgodnie z Instrukcją Użytkownika systemu SWI-RT) wpisując w przeglądarce internetowej adres: lub Jeżeli reprezentant Podmiotu loguje się za pomocą tokena RSA, na stronie logowania: - w polu 'Username' wpisuje nazwę użytkownika otrzymaną w u (Login) uzupełnioną o tj. Login@ldap, - w polu 'Authentication' wybiera "SecurID", - w polu 'Password' wpisuje PIN+Numer aktualnie wyświetlany na tokenie Jeżeli reprezentant Podmiotu loguje się za pomocą haseł jednorazowych, na stronie logowania: - w polu 'Username' wpisuje nazwę użytkownika otrzymaną w u (Login) uzupełnioną o tj. Login@ldap, - w polu 'Authentication' wybiera "OTP", - w polu 'Password' wpisuje hasło do systemu otrzymane w u, - w polu 'OTP' podaje hasło (numer) otrzymany sms-em. Po zalogowaniu do Systemu Wnioskujący wybiera akcję [swirt st webaccess], po której powinna pojawić się strona powitalna systemu SWI-RT. Reprezentant Podmiotu czas wykonania Strona 19 z 28

          20 2. W przypadku poprawnego zalogowania się Reprezentant do systemu SWI-RT reprezentant Podmiotu wysyła na adres swirtadmin@pse. pl informację o pozytywnym wykonaniu tego kroku w środowisku testowym Systemu. W przypadku niepowodzenia w logowaniu się do Systemu reprezentant Podmiotu wysyła na adres swirtadmin@pse. pl informację z opisem napotkanego problemu. Podmiotu 3. Po otrzymaniu od reprezentanta Podmiotu Koordynator OSP informacji o niepowodzeniu w logowaniu Koordynator OSP, kontaktując się owo lub telefonicznie z reprezentantem Podmiotu i ustala przyczynę wystąpienia problemu. Proces ten trwa do czasu poprawnego zalogowania się reprezentanta Podmiotu do systemu SWI-RT. Po otrzymaniu od Koordynatora OSP Koordynator Testów informacji o poprawnym utworzeniu konta, Koordynator Testów wysyła do reprezentanta Podmiotu Instrukcję Użytkownika systemu SWI-RT, Instrukcję wymiany dokumentów z wykorzystaniem systemu SWI-RT oraz Plan testów wymiany dokumentów za pośrednictwem systemu SWI-RT i postępuje zgodnie z Rozdziałem 10 niniejszej Instrukcji. Tabela 8 Autoryzacja połączeń i dostępu do systemu SWI-RT w środowisku testowym Strona 20 z 28

          21 10 Testowanie wymiany dokumentów z wykorzystaniem systemu SWI-RT Testy wymiany dokumentów z wykorzystaniem systemu SWI-RT są zależne od zakresu uprawnień wynikających z Wniosku i mogą obejmować testy: 1. Zgłoszenia nowego obiektu elektrownianego i jego parametrów, 2. Zgłoszenia zmiany parametrów obiektu elektrownianego, 3. Zgłoszenia do planu koordynacyjnego rocznego i miesięcznego (PKR i PKM) remontów i ubytków. Zgłoszenia niedyspozycyjności wytwórcy njwcd. Zgłoszenia rzeczywistej generacji njwcd. Zgłoszenia niedyspozycyjności odbiorcy. Przesłania wniosku z uprawnieniami dla nowego użytkownika. 8. Przeglądania planów i niedyspozycyjności oraz rzeczywistej generacji i są prowadzone zgodnie planem testów uzgodnionym pomiędzy Koordynatorem Testów a reprezentantem Podmiotu. Po pozytywnym zakończeniu testów w środowisku testowym systemu SWI-RT, Koordynator Testów wysyła do reprezentanta Podmiotu, a w przypadku, gdy reprezentanta Podmiotu zgłosił Koordynator Podmiotu, do Koordynatora Podmiotu oraz do Administratora Konfiguracji i Koordynatora Obszaru z obszaru ODM wiadomość o pozytywnym zakończeniu testów. W podrozdziałach 10. 1, 10. 2 i 10. 3, dla poszczególnych elementów zakresu testów, podano zestawienie dokumentów wymienianych w ramach testów Zgłoszenie nowego obiektu elektrownianego i jego parametrów Lp. Nazwa procesu Dokumenty wysyłane Podmiot 1. Zgłoszenie Obiektu i ZPOE Parametrów Obiektu Elektrownianego przez Dokumenty wysyłane przez OSP ZZPOE, IPOE Tabela 9 Zgłoszenie nowego obiektu elektrownianego i jego parametrów Strona 21 z 28

          22 10. 2 Zgłoszenie zmiany parametrów obiektu elektrownianego Lp. Nazwa procesu Dokumenty 1. Zgłoszenie zmiany Parametrów Obiektu Elektrownianego wysyłane Podmiot ZPOE przez Dokumenty wysyłane przez OSP OZPOE 2. Zgłoszenie zmiany Parametrów Obiektu Elektrownianego ZPOE ZZPOE, IPOE Tabela 10 Zgłoszenie zmiany parametrów obiektu elektrownianego 10. 3 Zgłoszenie remontów i ubytków do planu koordynacyjnego rocznego i miesięcznego (PKR i PKM) Lp. Wysłanie Komunikatu Informacyjnego Rynku Technicznego wysyłane Podmiot 2. Potwierdzenie odebrania PKIRT Komunikatu Informacyjnego Rynku Technicznego 3. Wysłanie Zgłoszenie Remontów i Ubytków 4. Odrzucenie Zgłoszenia Remontów i Ubytków 5. Ponowne wysłanie Zgłoszenia Remontów i Ubytków ZRU ZRU przez Dokumenty wysyłane przez OSP KIRT, IPZRU OZRU Strona 22 z 28

          23 6. Przyjęcie Zgłoszenia Remontów i Ubytków 7. Zaproponowanie Korekty Zgłoszenia Remontów i Ubytków PZRU KZRU 8. Odesłanie Zgłoszenia ZRU Remontów i Ubytków uwzględniającego korektę 9. Przyjęcie Zgłoszenia Remontów i Ubytków uwzględniającego korektę 10. Zatwierdzenie Zgłoszenia Remontów i Ubytków PZRU ZZRU Tabela 11 Zgłoszenie remontów i ubytków do planu koordynacyjnego rocznego i miesięcznego (PKR i PKM) 10. 4 Zgłoszenie niedyspozycyjności wytwórcy njwcd Lp. Zgłoszenie Niedyspozycyjności Wytwórcy njwcd wysyłane Podmiot przez ZNW - Dokumenty wysyłane przez OSP Tabela 12 Zgłoszenie niedyspozycyjności wytwórcy njwcd 10. 5 Zgłoszenie rzeczywistej generacji obiektu njwcd Lp. Nazwa procesu Dokumenty wysyłane Podmiot przez Dokumenty wysyłane przez OSP Strona 23 z 28

          24 1. Zgłoszenie Rzeczywistej Generacji njwcd ZRG - Tabela 13 Zgłoszenie rzeczywistej generacji njwcd 10. 6 Zgłoszenie niedyspozycyjności odbiorcy Lp. Zgłoszenie Niedyspozycyjności Odbiorcy wysyłane Podmiot przez ZNO - Dokumenty wysyłane przez OSP Tabela 14 Zgłoszenie niedyspozycyjności odbiorcy Strona 24 z 28

          25 11 Założenia konta i nadanie uprawnień do systemu SWI-RT w środowisku produkcyjnym Opis czynności Odpowiedzialny Dopuszczalny 1. W przypadku, gdy testy przyłączeniowe nie są wymagane lub testy zostały już zakończone zmienia status Wniosku z Testowany na Zakończono testy i przekazuje informację Koordynatorowi OSP. Koordynator OSP zakłada konto w systemie produkcyjnym SWI-RT dla reprezentanta Podmiotu wraz z określeniem typu autoryzacji określonej w nadesłanym Wniosku (OTP/SMS lub RSASecurID): - generuje unikalną nazwę użytkownika (Login), niezbędną do autoryzacji w systemie SWI-RT, - zmienia status Wniosku na Zatwierdzony. Po utworzeniu konta do reprezentanta Podmiotu poprzez system SWI-RT, wysyłana jest automatycznie wiadomość /sms na adres i numer telefonu podany we Wniosku z informacją o utworzeniu konta. Jeżeli reprezentant Podmiotu będzie używał sposobu autoryzacji OTP/SMS, wiadomość zawiera dodatkowo hasło potrzebne do autoryzacji. Następnie postępuje zgodnie z Rozdziałem 12 niniejszej Instrukcji. Koordynator Testów Koordynator OSP Koordynator OSP czas wykonania Tabela 15 Założenie konta i nadanie uprawnień do systemu SWI-RT w środowisku produkcyjnym. Strona 25 z 28

          26 12 Autoryzacja połączeń i dostępu do systemu SWI-RT w środowisku produkcyjnym Proces autoryzacji połączenia do systemu SWI-RT ma na celu weryfikację poprawności utworzonego konta i nadania uprawnień dla reprezentanta Podmiotu w środowisku produkcyjnym systemu SWI-RT. Po otrzymaniu informacji /sms o utworzeniu konta w środowisku produkcyjnym systemu SWI-RT, reprezentant Podmiotu weryfikuje możliwość zalogowania się do środowiska produkcyjnego Systemu wg kroków podanych dla środowiska testowego określonych w rozdziale 9 niniejszej Instrukcji. Po zalogowaniu do środowiska produkcyjnego systemu SWI-RT reprezentant Podmiotu wybiera akcję [swirt sp webaccess], po której powinna pojawić się strona powitalna Systemu. W przypadku poprawnego zalogowania się do systemu SWI-RT reprezentant Podmiotu w menu głównym uruchamia zakładkę Uprawnienia i sprawdza czy wyświetlana lista obiektów i przyporządkowane do nich rolesą zgodne z wysłanym Wnioskiem Następnie wysyła na adres swirtadmin@pse. pl informację o pozytywnym zakończeniu logowania oraz potwierdza poprawność wizualizowanej na ekranie listy obiektów. W przypadku niepowodzenia w logowaniu się do Systemu lub w przypadku zidentyfikowania niezgodności na wyświetlanej liście obiektów, reprezentant Podmiotu wysyła na adres swirtadmin@pse. Po otrzymaniu od reprezentanta Podmiotu informacji o niepowodzeniu w logowaniu i/lub niezgodności na liście obiektów Koordynator Reprezentant Podmiotu Reprezentant Podmiotu Koordynator OSP czas wykonania Strona 26 z 28

Procedura wymiany Cabletron Systems Swpim E1

Bezpośredni link do pobrania Procedura wymiany Cabletron Systems Swpim E1

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Procedura wymiany Cabletron Systems Swpim E1